Japp så är det, mitt i livet, mellan jobb och familj så tittar jag in som Avenymamma igen. Jag vet att ni märker av mitt ofrekventa bloggande men om vi ska lägga korten på bordet så är det faktiskt för att jag tvekar på vad min plats är med den här bloggen egentligen, var den ska ta vägen liksom. Skrivit har jag ju nu gjort i snart 6 år (lätt att hålla räkningen eftersom Avenymamma föddes strax efter min förstfödde) och under tiden har mycket hänt. Nya projekt, nya utmaningar, hus, skolbarn och allt det där men så himla svårt ändå att släppa det. Kanske söker jag efter en nya plats att vara på så sitter ni på en skön bloggportal med likasinnade skribenter så hojta, jag tror jag behöver en nytändning!? Annars funkar allmänt fjäskande också, stänga ner sker inte över en natt. 
 
Till helgen åker jag i jobb till Indien, vill ni hänga med? Följ mig på @avenymamma på Instagram!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma.se
 
 
 
 
 
Helena

Tittar fortfarande in här emellanåt..blir glad vare gång ja ser

Helena

Kommentaren gick i väg innan ja hann skriva färdigt, det jag skulle säga var att jaga blir glad varje gång jag ser ett nytt inlägg. Jag har läst från början, hittade hit via spider :)) då bodde ja i Trollhättan men bor nu sen 2,5 år tillbaka i uppsala, dock saknar jag Trollhättan och även Göteborg som vi ofta var i jättemycket, är sugen på att flytta tillbaka men har svårt att få med min man på det:(( att titta in här blir som en påminnelse om livet vi hade i thn..fast på ett positivt sätt :) jag fick min förstfödda samtidigt som du fick din andra, skiljer några dagar emellan dem. Mitt andra barn skiljer dem precis som dina 1 år och 9 månader emellan och en kommentar som har fastnat var när du skrev att "du inte visste hur men på något sätt överlever man första året" något sånt var det. ..kan nu i efterhand skriva under på det. Vet inte riktigt vad ja ville med den har kommentarien, mer än att säga att ja uppskattar din blogg.

Ha en bra resa till Indien,
Kram Helena

Svar: Tack snälla för din fina kommentar som jag tyvärr först såg nu. Jag blir peppad av ord så fina!
Jennifer Benisty

Anonym

Det är klart du ska fortsätta blogga, älskar dina tips! Räddningen för en arbetande mamma som fortfarande vill känna sig lite snygg:)

anonym

Hej!
jag gillar verkligen din blogg och tycker det är synd att du inte uppdaterar så ofta. Självklart ska du känna att det är kul och uppdatera men här kommer en önskan ändå.
Det är intressant med dina mode inlägg. allt från outfit till trend inlägg.Jag hittar mycket inspiration hos dig. vore kul om du ville skriva mer om det.

Paulina

Tycker också om att komma in hit och läsa, även om jag inte hinner lika ofta tyvärr! Hoppas allt är bra med dig! Och vad synd att vi inte fick till fler hak-luncher ;) KRAM!

Camilla

Fortsätt blogga! Kikar in här varje dag! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress