10 juli 2014

FRESH

MODE




Fräschast just nu. Lindex pre-fall lookbook bilder!

Foto: Lindex.com
Anonym

Ska spanas in :)

Jenny

Alltså jeansen!!!😍 lindex har en sån grymt snygg jacka/tröja, svart bombar liknande för 299:-, vet inte om su vet vilken de är men tänkte om du har nå tips på snyggt man kan ha till. Ska på partaj på fredag, kommer väl va jätte varmt men den är ju så snygg så får svettas igenom de:p, tänkte ha vita force one eller beiga sandaler, åh inget annat har ja hittat till:/ tänkte Ba chansa å kolla förstår att du har fullt upp så här sommartider:) kram

Svar: Hej Jenny! Jag vet precis vilken det är 😊 Jag skulle matcha med en kort tight kjol (finns i butik i grått, svart och mörkgrått för 149:-), enkelt vit linne-T-shirt lr linne och sedan skorna du redan valt. Är du inte kjoltjejen så funkar ju såklart ett par skinn lr pu-byxor alt shorts till me. På toppen skulle jag addera ett (!) blingit örhänge för att då till festkänslan. Lycka till nu!
Jennifer Benisty

Bea

Hej Jennifer! Såg den snygga "pälsjackan" på fresh picks bilderna och undrar om du vet när den landar i butik?:)

Svar: Hej! Minns inte exakt men återkommer nästa vecka när jag är tillbaka på jobbet, tror v 38 om jag inte minns helt fel 👍
Jennifer Benisty

Lady Thirty

Riktigt fräscht! När hittar man de här plaggen i butik?

Svar: Jackan & toppen finns i butik nu! Kjolen inom kort! 😊 kram J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress