Flera modekedjor just nu visar monokroma looker och jag älskar det! Ovan ser ni & other stories som alltid bjuder på så fin inspiration i deras webshop men även Lindex kör på känslan av färgmatchade plagg i form av svart och vitt. Gillar ni?
 
pics; stories.com
 
Maria

Den monokroma looken funkar absolut, svart på svart är alltid en höjdare men beige på beige på beige på beige kan bli en rätt beige historia hahaha!

Maria

Den monokroma looken funkar absolut, svart på svart är alltid en höjdare men beige på beige på beige på beige kan bli en rätt beige historia hahaha!

jenny - mammaliv i Nashville

Älskar det! Men skulle behöva en stylist tydligen för jag ser ju jätteknäpp ut när jag försöker pilla ihop något själv i butikerna.

sanna hyvärinen

Hej! Idag är det första december och jag har precis startat igång min allra första advents kalender på bloggen! Passa på och var med i dagens lucka: http://fashionjoint.se/2013/december/lucka-1-sammydress.html#comment
/ Fashionjoint.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress