13 mars 2013

TODAY

ALLMÄNT



 
I dag kan jag inte säga annat än att jag haft en himla trevlig dag. Lunch på Antikhallarna med finaste kollegorna, jobb jobb jobb och så lite kvällsmingel hos Oii innan jag hoppade på bussen hem. Jag rekommenderar verkligen att ta er en sväng till Latterian på tidigare nämnda ställe om ni inte redan varit där. Fräscha sallader, goda smoothies och så en massa småkakor ala hembakat tackar i alla fall inte jag nej till! Mycket yta och barnstolar också så det funkar finfint med barn med...
 
golv golv golv, hur fina kan de vara egentligen!?
 
spiderchick

ååå nu fick jag lite göteborgslängt! Har verkligen inte längtat tillbaka ett dugg, men när jag såg sista bilden fick jag allt lite sug. Så många gr som jag gått på de där kullerstenstrottoarerna... På väg till ngt fik eller ut på lunch eller afterwork... Ja det var tider det ;-)

Anonym

ååå nu fick jag lite göteborgslängt! Har verkligen inte längtat tillbaka ett dugg, men när jag såg sista bilden fick jag allt lite sug. Så många gr som jag gått på de där kullerstenstrottoarerna... På väg till ngt fik eller ut på lunch eller afterwork... Ja det var tider det ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress