Det är full aktivitet här hemma bland pojkarna (pappan inräknad) och jag förstår ingenting. Det där med bilar är inte min grej men tydligen lockar det resten av familjen så då får jag väl bjuda till.
 
Bilen som vi fått möjlighet att provköra (till lillens lycka) ska imponerande nog klara både sand, vatten och snö men i kväll är det alltså grästerräng som gäller och en och en annan badbalja. Det går att se en liten trailer på vad modellen, Nikko VaporizR, som den heter klarar av. Spana in vettja!
 
den radiostyrda bilen Nikko VaporizR Grön 27 MhZ finns just nu även med ett fint erbjudande hos Jollyroom.se
Jessica

Haha, jag fattar heller inte tjusningen med att köra med dessa bilar. Min sambo däremot köpte en rejäl sak som irriterade hela området med sitt oljud. Nu är den såld (till min förtjusning.)
;)

Svar: Haha typiskt... jag och dock nöjd så länge de håller sig sysselsatta. Om den klarar att åka på vatten som den lovar kommer jag nog ändå bli lite impad faktiskt. I morgon tänkte vi testa :)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress