I kväll 23.59 har Oii barnkläder den äran att hålla i världspremiären av Mini Rodinis vårkollektion. Som ni vet så gillar jag verkligen de man fått se hitills men vet inte om jag pallar sitta uppe nu när vi har inskolningsvecka och allt. Ni då? Visst blir man sugen.
 
pics; oii barnkläder
 
Ann-Charlotte

Så mycket fint! Jag väntar dock till imorgon. Hoppas t-shirten ovan finns kvar. Och t-shirten med fiskar. Perfekta plagg inför kommande Thailandsresa. Trevlig kväll!

Ida

Hej! Skrev till dig om förlovningsring för ett tag sedan, Tack för ditt svar! Har en liten fråga till, hur bred är din breda ring?! Tyckte jag anade den på någon bild och storleken såg så himla bra ut :)

Svar: Hej! Jag har försökt mäta och får det till 5mm. Den smala är svår att mäta exakt men skulle tro lite mer än hälften av den stora =)
Jennifer Benisty

Sara S

Sjukt coola. Klickade genast hem kepsen, så himla svårt att hitta coola kepsar.

michaela- med syskon i magen ♥

JA..man blir sugen! älskar deras kläder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress