27 augusti 2013

DAGENS

OUTFITS


I dag har varit en sådär himla fin dag med flera sinnesstämningar och fina ord att lägga nära hjärtat, jag är så himla glad över att ha ett arbete jag inspireras av men framförallt så fina kollegor och vänner runt mig. Den här veckan är kortvecka för mig eftersom vi kommer ta en långhelg semester för ett efterlängtat bröllop och i dag uträttades några av de sista ärendena inför detta- som jag längtar.
 
Min nya kjol kommer från Lindex och nu skulle man nog kunna säga att jag blivit kjolfrälst igen. Så skönt plagg!
 
kjol & solglasögon Lindex, tröja Monki & Nike Free 5.0
 
Helena

hej, lika snygga dagens som alltid :) jag skrattde igenkännande i inlägget två barnschocken, det du skrev om koffeinet ;) Har en två månaders nu och en som är jämngammal med din "liten" så här börjar dagen alltid med en dubbel espresso och i takt med den stiger mitt humör lite :) vissa dagar vill man verkligen fly fältet medan andra dagar när allt flyter på så känner man sig som världens lyckligaste ;)

Tack för en i övrigt bra blogg! hade varit skoj att se mer hur du klär dina killar men förstår att du inte vill lägga ut för mycket kort på dem.

Helena

Helena

hej, lika snygga dagens som alltid :) jag skrattde igenkännande i inlägget två barnschocken, det du skrev om koffeinet ;) Har en två månaders nu och en som är jämngammal med din "liten" så här börjar dagen alltid med en dubbel espresso och i takt med den stiger mitt humör lite :) vissa dagar vill man verkligen fly fältet medan andra dagar när allt flyter på så känner man sig som världens lyckligaste ;)

Tack för en i övrigt bra blogg! hade varit skoj att se mer hur du klär dina killar men förstår att du inte vill lägga ut för mycket kort på dem.

Helena

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress