30 november 2012

KIDS STUDIO

MODE KIDDO

 
Nu har jag ju två pojkar så det blir ofta ganska mycket tips just åt det killiga hållet när det kommer till barnmode men faktum är att jag tror i bland att jag nog inte skulle klä en dotter så mycket annorlunda. Utan att lägga någon värdering i det så är liksom inte rosa och Hello Kitty min grej (även om en den figurativa dottern troligtvis skulle få bära dessa pyjamaser så som killarna har Cars och annat plottrigt på sina).
 
MEN nu till saken, det jag skulle komma till är att sitter ni inne på en flicka eller två i åldern 2-8år så snälla, spana in Zaras Kids Studio, välklädd, svalt och coolt. Love it!
 
Ps. Har ni pojkar så kolla in kollektionen ni med för det är fint även till dem!
Ps2. Har ni inga barn så inspireras för er egen del vettja, väldigt fina looks. 
 
pics; zara.com
 
pics; Zara.com
Anna

Det är fint, det är det. Men det kryper i mig när små barn ska kläs och se ut som vuxna...Så nej, jag skulle inte klä mina (icke existerande) barn i det, vill att de ska kunna leka runt utan problem.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress