16 januari 2012

TODAY

AVENYMAMMA FAMILYLIFE







Det är sjukt (eller bara riktigt friskt) hur mycket man är ute som mammaledig. Fick höra i helgen av en vän att en tredje part trott jag inte har körkort för han ser mig gå med vagnet på samma väg, dag ut och dag in. Haha, that´s my life just nu och jag gillar´t! Nu är vi nyss hemkommnafrån lekparken- lillen var vaken dagen till ära.

gunga? nej tack, lillen leker helst med mina bilar även i sandlådan
Malin

Vad har du för vagn? Jag letar efter en bra och snygg vagn till min 2- åring och bebis som är på väg..

Malin

Vad har du för vagn? Jag letar efter en bra och snygg vagn till min 2- åring och bebis som är på väg..

Mamma till Andrea💗

Känner igen det där !! Man är ute jämt!



Går typ samma sträckor varje dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress