Det är några som mailar om min svarta turbanmössa som jag använder var evigaste dag
och tyvärr är den köpt för flera år sedan (All Saints) men jag hittade en snarlik här för den som vill ha. Fin tycker jag!

turban, Asos

Mimmy

Åh har länge suktat efter en men med lite kortare hår funkar det nog inte så bra... ^^,

Sara S

Måste tipsa om den här fantastiska saken jag köpte på etsy i höstas. Bra pris och finns i många färger. Toppen när man som jag ofta har en stor hårboll uppe på huvudet och inte kan ha mössa, lite samma stil. Värmer riktigt bra.



http://www.etsy.com/transaction/62349169

Linda & lilla Tyra

riktigt snygg blogg. Keep up the good work. Fick bra tips om en sida med barnkläder också. Så nu ska jag kika efter lite till min lilla :)



Ha det så bra!

Aggie

Har funnits väldigt lika på Lindex, beige och svart. Har köpt på mig två svarta och en beige :-) Älskar modellen!!!



Passar perfekt på mig som har lugg, för "vanliga" mössor pajar luggen men inte denna modell :-)



Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress