Med på vår resa och i väskan ständigt har jag försvarets Solskydd SPF 30. Perfekt format för att bära med sig och bra för de mest utsatta delarna som näsa, läppar och örsnibbar på barnen. Försvarets produkter säljs endast på Apoteket men ni kan även hitta produkterna i deras webshop... har ni använt försvarets hudsalvor innan? Vad tycker ni om dem?
 
avenymamma i samarbete med Apoteket/ Apotekets Bloggpanel
 
 
Jenny

Älskar Försvarets! Är gravt beroende. Lämnar inte ett rum utan att ha ett med mig. På allvar. True story.

Sara S

Klassiker, bra format. Dock att tänka på (så var det för några år sedan i alla fall) att den innehåller jordnötsolja för allergiker (som min man som missade detta).

Therese

Nej jag gillar dom ej.. använder läppbalsam om jag är torr om läpparna(vilket jag sällan är). Har även läppglans med vårdande och mjukgörande ingredienser.

Anonym

jag är helt beroende av försvarets och älskar att de är så stora, blir tokig på de små lypsylen..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress