Ni som följer mig på Instagram har ju redan sett dagens look
och det var ju tur för jag fick liksom inte till någon annan bra bild (ville hellre in och pussa på pojkarna som haft barnvakt dagen till ära). Eventet var trevligt men oruttad som jag var hade jag 1) Trott att boken skulle bjudas på 2) Inte tagit med mig några kontanter så jag kunde köpa den så jag fick sonika äta av maten gjord av recepten gjorda av författarna (supergod!), dricka bubblet och gå hem med svansen mellan benen. Goodiebagen missade jag därmed också, som sagt- oruttad men i mycket gott sällskap.

kavaj, HM Trend
Sophie

Fast oftast så brukar man ju bjuda på "sakerna" som eventet är för eller åtminstone nämna de på inbjudan. Ssen att bara för att du inte köpte boken så fick du alltså ingen goodiebag!? Vad är de för event?



Du ska då inte skämmas Jennifer :)! Möjligtvis fröknarna Sydow som verkar gilla pengar och som är lite väl snål ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress