15 april 2012

SPOTTED: THE NUDE TRS

MODE



Jag är lite sugen på ett par ljusa jeans till sommaren.
Vitt är inte riktigt min grej men ett par nudefärgade ser fint ut tycker jag. Finns här, matchas med enkla sandaler- stortischa- statementhalsband.

jeans, AG Adriano Goldschmied
Mamma M

Snygga! Du sitter säkert inne med svaret på var man köper snygga t-shirts? Har ett akut basplaggsbehov i garderoben och har du tid får du gärna tipsa.

Avenymamma

SVAR: Hej! Jag köpte några väldigt fina ii Lyocell på Gina Tricot för bara ett par veckor sedan. The "Perfect T-Collection" tror jag att de hette, fråga i butik så får d säkert hjälp. Annars tycker jag att Asos har en himla massa snygga till bra pris. Återkommer med tips i ett inlägg snart =)

Mamma M

Toppen, tack! Ska spana in båda!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress