Har fått frågan om när vi bytte till sittdelen i vår vagn några gånger
så jag tänkte att jag kan svara på det i ett inlägg. Både lillen och liten har varit ganska stora för sin ålder så vi kände ganska snabbt, efter ca 3,5-4 månader, att det var dags att gå från liggdelen till sittdelen. Jag tror att det är olika på olika vagnar men då vi haft Bugaboos till både barnen och deras sittdelar även går att ha i lutat läge har det fungerat jättebra. Det är säkert också varierande men pojkarna sover verkligen bra i sittdelarna också och så fort de är vakna och vill se lite så är det bara att "vrida upp" sätena. Perfekt!

Har ni andra barnvagnsfrågor så lämna bara en kommentar så svarar jag så fort som möjligt!

favoriten just nu- bugaboo Donkey
Elin

Hej!



Jag ska på ett bröllop till sommaren och det blir även mitt första. Bruden ska ha en röd klänning så den färgen går bort. Skulle gärna vilja ha tips på hurdan klänning man kan ha. Maxiklänning? Färger? :) Tack på förhand!



Kram

Ann-Charlotte

Jag satte våran lilla upp vid 4 månaders ålder, älskar att man kan ha sittdelen i olika lägen. Det gör att man kan använda sittdelen tidigare. Trevlig kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress