Man kan säga att denna dag tog knäcken på min energi
, inget tråkigt, men för mycket promenerande tar slut på vilken höggravid kvinna som helst skulle jag tro. Efter ett glädjande besked från barnmorskan om att hon nu "wrapar" ihop min graviditet som "normal" brakade jag i säng och har sovit sedan dess. Vad tror ni, blir det någon bebis här snart eller kommer jag hålla er på sträckbänken i ett par veckor till? Den som lever få se.

En Dag- boken som gör mig sällskap just nu & min nuna på en allt för varm buss tidigare i dag
Jessica

Vad händer i helgen då? Några roliga planer? Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Christine&Paris

Jag är lite nyfiken på den boken. Är den så bra som man hört?

SOfia

Åh va spännande att det börjar närma sig. Ovissheten att det kan sätta igång när som är så spännande. Kämpa på nu i slutet!



Kram S

Farmor

Hallå ! du ser ju pigg ut,roligt att läsa din blogg så man vet lite vad som händer i Göteborg ,kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress