31 oktober 2011

STATUS: SICK

ALLMÄNT



Jaha, den här dagen blev ju rolig. Hög feber och sängliggande är min status just nu men som tur är har jag gott sällskap i form av liten som gillar att ligga i en varm famn och sova. Hoppas ni haft en fin dag!

Ps. Jag måste bli frisk snart då jag just bokade biljetter till Stockholm, Avenymamma ska ut och lufta sig!

ullstrumpor, HM Baby
Frida

Jättesöta sockor.

Snälla snälla snälla svara mig vart du köpt din digitala armbandsklocka? Såg den i ett äldre inlägg. Den är så snygg och jag skulle vilja ha en likadan.

Jätte tacksam för svar. :)

/Frida

Sara S

Stackare! Men du ska veta att du är min tvåbarnsförebild. Jag har 1 månad kvar och är så orolig för alla sjukdomar. Hur ska jag orka med familjen när jag är sjuk? Eller mannen? Eller båda barnen? Eller alla?!

Men som du skrev så bra, vem kommer ihåg det i framtiden om si så där 100 år. Det går ju över.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress