Jag har fått lite cravingz på det här med att tävla ut saker till er efter den lyckade tävlingen i förra veckan.
Den här gången har en av er chans att vinna en splitter ny VOKSI URBAN ÅKPÅSE till ett värde av 1999kr! Som ni vet så har vi en Grafitgrå men vinnaren väljer själv vilken han/hon allra helst vill ha (med reservation för eventuell slutförsäljning).  För att vara med att tävla behöver du bara svara på följande fråga i kommentarsfältet; 

- Hur länge beräknas man kunna använda en Voksi Urban åkpåse till sitt barn: I månad, 2 eller 6år?

Samt kika in och "gilla" Avenymammas nya sida på facebook. Lycka till fina ni!

Tävlingen pågår tom midnatt Tisdagen den 29/11 och den lyckliga vinnaren meddelas kort därefter!

Jessica

Oj, det här var en tävling som heter duga. =)

Man kan använda Voksi Urban åkpåse tills barnet är 6 år.

Håller tummarna hårt, hårt! =)

Kram

Diana

Oj vilken fin tävling! Perfekt nu i vintertider! Åkpåsen beräknas kunna användas upp tills dess att barnet är sex år! Nu håller jag alla tummar och tår för att det just är jag som har att vinna! ;)

Magdalena

Man kan använda den upp till 6-års ålder då man får två överdelar som gör att man kan göra den större i takt med att barnet blir växer! :)



lejnox

Åh vad glad jag blev nu! Har tittat på denna åkpåsen, den verkar så mysig och dessutom är den väldigt fin.



Svaret på frågan är 6 månader!

Linda

Upp till 6 års ålder är rätta svaret! Och tack för en intressant blogg. Kram!

J

Oj, vilken bra tävling, jag vill gärna vara med. Läste nu att man kan använda den upp till sex år, låter verkligen toppen! Nu går jag in och gillar :).

Emelie

Vilken bra tävling! Finaste åkpåsen också, som skulle komma väl till pass hos oss!



Svaret på frågan är: Man kan använda Voksi i hela 6 år.



Gillar din sida på Facebook!

Daniela

Perfekta tävlingen! Upp till 6 års ålder kan man ha den, vilket gör den minst sagt prisvärd.Vinner man den dessutom kan man önska något riktigt onödigt i julklapp istället ;)

Elin

Man kan använda åkpåsen upp till 6-års ålder. :) skulle vara en perfekt julklapp!

Jessica Resander

Upp till sex år kan man använda åkpåsen! =) Perfekt ju, snygg och praktisk!

Caroline

Denna varma o tjusiga åkpåsen får barnen värmas och njutas av i hela 6 år! Ljuvligt!! Nästan så man själv vill krypa ner i den=) Har gillat med på facebook och håller nu tummar o tår att min lillsnutta ska få mysa i denna de närmsta åren framöver!

Maria

Åh pirr i magen! En Voksi! Tack vare att det finns två överdelar kan man använda åkpåsen tills barnet är ca 6 år..men jisses vad jag hoppas att jag vinner!!:)

Anna

Den åkpåsen har jag klämt på många gånger o när lillen/lillan kommer i mars har den hela 6 år på sig att använda den!

Maria

Fint pris!

Åkpåsen kan användas upp till 6 års ålder, vilket vore perfekt för min treåring som hatar att ha på sig "gallonbysker".

Anonym

Åkpåsen kan användas till barnet är 6 år, den perfekta åkpåsen!!

Ann-Charlotte

Man kan använda åkpåsen till 6 års ålder. Har gillat på facebook också (härligt att man följa bloggen där också). Nu håller jag mina tummar! Trevlig dag! Kram

Veronica, Mamma till Leo ♥

Den fina åkpåsen kan användas till barnet är 6 år!



Jag kan inte beskriva i ord hur otroligt glad jag skulle bli om jag vann denna underbara tävling! Jag har så länge kikat på just denna åkpåse men ekonomin räcker verkligen inte till just nu, hur mycket jag än vill. Gud så glad jag skulle bli om jag vann, du förstår inte.



Jag gillar dig självklart på facebook. (Veronica Marie Ödquist)

Anna . P

Åhh vilken bra tävling!



Den kan användas tills dess att barnet är 6 år! Galet bra ju! :-)



Nu hoppas jag att lille Malte snart får mysa runt i en finfin åkpåse! Så håller alla tummar å tår!

Albinssonskan

Oj, vilken schysst tävling!



Jag har gillat din sida på Fejjan och svaret är 6 år. Nu håller vi tummarna att åkpåsen hamnar i Lerum och i lilla Agnes ägo.



//Albinssonskan

katrin.a

Åhhh vi gilla skarpt, dig på fejan... (annars också såklart) och den här otroligt coola åkpåsen! Man kan använda den upp till 6 år. VILL. HA. SEN. LÄNGE!

Ann-katrin

Man kan använda åkpåsen upp till 6-års ålder. Den vore perfekt nu när min dotter sover i sin vagn på förskolan:) vi är ute mycket i skog och mark och då är denna åkpåsen perfekt för man kan använda den som sovsäck också. Jag har även gillat din sida på fejjan. Om jag skulle vinna åkpåsen så väljer jag en grafitgrå, den är så sjukt snygg.

Caroline

Hej! Läser dagligen din (b)logg och får inspiration av dina fina bilder. Denna fina åkpåse skulle komma väl till pass till min aktiva 10 månaders tjej! Fördel är att den kan användas till sex års ålder! Vill vinna!

Lina

I'm in!!!

Gillar på Facebook.

Upp till 6 år kan man använda åkpåsen.



En grafitgrå väljer jag om jag vinner :)

Hanna

Detta är precis vad vi behöver i norra kalla sverige. Den kan användas upp till 6 år.



Håller tummarna! :-)

Maria - mamma till Liam ☆

åh de är så fina :)

Anna

Åh vad roligt! 6 år är svaret! Klart jag gillar dig på Facebook!

Linnea S

Heja för tävling.



Svaret är 6 år och nu hoppas jag få ge bort den i julklapp!! :)

Ana E

Jag har gillat och svaret är upp till 6 år. Nu håller jag tumarna på riktigt för det här vore verkligen grymt bra att vinna!

F

Ända upp till 6år. Vilket gör att de är en bra investering eller grym julklapp :-D

Gilla facebooksidan är fixat sedan den kom upp :-)



Nu är de väl bara att hålla tummarna som alla andra :-D

Ps. Tack för grym blogg.

Sara R

Wow vilken tävling, den måste jag vara med i!!

Voksipåsen kan användas upp tills det att barnet är 6 år (eller längre om barnet är av kortare modell!)

En voksi hade värmt min lille Leon fint i många år eftersom han bara är inne på sin tredje månad än så länge!!

Sara

Man kan använda åkpåsen upp till 6 års ålder. Har en liten trotsig 1,5-åring hemma som skulle bli glad om hon slapp alla krångliga vinterkläder när man bara ska promenera till förskolan tidiga vintermornar. Sedan älskar hon att sova i vagnen så det vore toppen att kunna glida ner i en varm påse!

Maria

Hej ! Man kan använda den upp till 6 års åldern ! Vilket är helt perfekt ju ! =) Mvh Maria

Hanna

Man kan ha påsen upp till 6 års ålder då man får med två överdelar så påsen växer med barnet

Minna

Grym tävling! Självklart vill jag vinna en åkpåse till min liten som är beräknad till januari.



Svar: 6 år



Nu håller jag tummar och tår!

Helén

Åh så fin och varm den verkar vara. Man kan använda den upp till 6 år vilket är helt fantastiskt! I januari får jag mitt andra barn och då mitt första är ett sommarbarn hade det varit underbart att stoppa ner den lille i en skön och varm åkpåse som man vet håller värmen bra. Eller kanske storebror, som växt ur sin gamla, ska få en storebrorpresent? En grå hade passat finfint till vår nya syskonvagn!

Nayoung

Yay!!! Another super duper tävling(feels little weird with english word 'competition' ;p ) You kan use VOKSI URBAN ÅKPÅSE up to 6 years old kids!



And of course I 'liked' the facebook page! I would have done it anyway before the tävling if I knew there was Avenymamma site on facebook.



ANYWAYS!!!!! Min son fyller 1 år om 3 veckor!!! That would be really really nice if we win this so I don't have to wake him when we walk outside.(I saw that you had same worries as me... Baby sleeping outside when it's cold ;p)My fingers are crossed!!



Thanks for the nice tävling!!

Sara

Upp till sex år. Fast vem vill dra runt på en sexåring i vagn kan man undra...jag tänkte att jag kan stoppa ner båda mina två i den istället :)

Linn

i hela 6 år!!

Jag är själv gravid i 18:e veckan och har lite smått börjat kika på vagnar, kläder åt bebisen o.s.v. Det är mycket som skall skaffas till första barnet och därför skulle denna åkpåse sitta fint!



Tack för en fin blogg!

Elin

I 6 år kan man ha den. Mysigt för lillgumman om hon skulle få sova i en voksi!

Gabriella

Hallå!

Voksi åkpåsen kan användas ända upp till barnet är 6 år gammalt! Shit vad jag hoppas på en liten vinst här:) !

Malin

6 år!!!!!!!!!

Tar vilken färg som helst!

Kram

Saras, Tuvas och lilla Isaks liv

6 år!



Åh den skulle ju vara grym att ha till min lilla pojk... :-) Storasystern skulle ju också få användning för'n då hon är 3,5 år. :-)

Elin Salomonsson

6 år!

malin

Kul tävling med väldigt fint pris! I 6 år kan man ha åkpåsen, och jag har gillat dig på facebook nu också! :)



ha det gott!

Malin

6 år!!!!!!!!!

Tar vilken färg som helst!

Kram

Jenny

Man kan använda åkpåsen i 6 år, verkligen toppen :-) Skulle passa toppen till vår lilla Alice som föddes den 18 oktober.

Anna

Vilken fantastisk tävling!! 6 år kan den användas!

har gillat på facebook!



Olivia

Ojoj, vilken tävling.

Man kan använda åkpåsen upp till ca6år.



Så himla fin den är också! KRAM

Therese

Drömde om dig i natt, mycket märkligt. :)



Men iaf, man kan ha åkpåsen i 6 år!

Jenny

Oj vilken perfekt tävlig, jag skulle super jätte gärna vilja ha en svart, svaret är 6 år. Håller tummar o tår:)

Kram

Anna

Man kan ha den ända tills de är 6 år! Vore en perfekt julklapp :)

Vanessa

Den går att använda upp till 6 år :)

Angelica Adman

Tills barnet är ca 6 år! Alltså riktigt länge!



Detta är min ABSOLUTA DRÖM åkpåse till mina två kids, en dotter som är 9 dagar och en son som är 2 1/2 år!!!



Vill, vill, vinna!



Gillat på fejan :-) kram!

emilie

Den fungerar upp till 6 år och "du" är gillad på facebook;-)



Vann man denna skulle den genast börja användas för att slippa kampen dottern o jag har om overallen.



Tack för trevlig blogg förresten!

lejnox

UPPDATERING: ser nu att jag har skrivit 6 månader men menar ju givetvis år, hoppas detta inte anses att jag ändrar mitt svar efter att jag har läst alla andras rätta :)

Caroline

I like! Underbart fin åkpåse, den kan användas till barnet är 6år. Behöver en sådan här varm o skön till mitt söthjärta!

Moa

Vilken awesome tävling, precis vad vi behöver!



Svaret är 6 år och jag har gillat på fejjan.



Malin

Hej!! Åh, detta vore verkligen en dröm att vinna!! Tänk om personen som just nu bor i min mage skulle kunna få åka med den i vagnen!!



Jag blev gillar nr 59 på din facebooksida!!



Hoppas hoppas hoppas!

Johanna

Man kan använda den tills man är 6 år vilket passar fint när jag nu har två barn. Det betyder ju att jag kan använda den 4 år till en och sex år till den andra, mycket smart.

Klart jag gillat på fejjan med!

Anna

Ooh en sån skull va fin till kommande bebbe ;) den kan man ha till skrotten är 6 år!

Evelin s

Åh fin, hade passat ypperligt. Svaret är upp till 6 år.



håller tummar o tår

Åsa

Hej!! Super fin åkpåse!!

En grå hade varit fin till lill killen=) 6 år är svaret, och självklart har jag gillat på Facebook också!!



Mamma till Mio o Malte =)

Elise

Åh! Den är så fin. Till mina barn hade jag två ihopsydda Fårskinnsfällar. Det funkade bra. Men nu skulle det vara så fint med en sån här till barnbarnen när de kommer. Man vill ju att dom ska ha det varmt och skönt .Gillat har jag redan gjort .

Jossan- mamma till Malva och Mini i magen

Svaret på frågan är sex hela år!



Nu håller jag tummar och tår för att det är just min lilla Mini som ska komma i januari som får gosa ner sig i den här fantastiska påsen:)

E-L

En toppen tävling. Jag vill gärna vara med. Man kan ha en Voksi påse till 6 års ålder.



Gillar på fb. (Emma-Lena Svedberg)



E-L

Vilken toppen tävling! Jag är gärna med. Man kan ha Voksipåsen till 6 års ålder!



Jag gillar på fb. (Emma-Lena Svedberg)

em

1, 6 år!

2, Gillar såklart på fejjan!



Snyggaste påsen ever, nu håller både jag och prinsen tummarna! :)

Jennie Holmér

Voksipåsen kan man använda i ca 6år.

Perfekt när barnen sover ute på vintern.

Håller värmen superbra och liten vaknar

ofta svettig.. Men då vet man att dom inte

fryser iaf. Dom har några sånna på förskolan

men att ha en hemma oxå hade vatt toppen..

Elsa

6 år :) <3

Malin

1. Svar: 6år

2. Har gillat på FB.



Nu håller jag och lilltösen tummarna.



Laila Berg

I 6 år kan man använda den.

anette carlsson

Vore underbart att vinna och ge i julklapp till lillgrabben.

Voksipåsen kan man ha till barnet är 6 år.

Gillat och delat på face book



anette carlsson

Sanna Westeson

Hej! Jag är gärna med & tävlar :)



- Hur länge beräknas man kunna använda en Voksi Urban åkpåse till sitt barn: I månad, 2 eller 6år?



Svar: Man kan använda denna åkpåse till sitt barn upp till 6 år.



Samt kika in och "gilla" Avenymammas nya sida på facebook. Lycka till fina ni!



*Gillar Avenymammas nya sida på Facebook. (Sanna Westeson)



Nu håller vi tummarna! :)

Sanna Westeson

Angelica

Man kan använda den tills barnet är 6 år.

Är beräknad till den 10 dec =).

Pappsen/Moffa

Vill ge barnbarnet 6 år i skön påse!

bonde

6 år vill vi uppleva ihop!

christina olsson

Det vill jag värkligen vinna så praktiskt.

christina olsson

glömde svara på frågan 6år

Sara - Ensamstående mamma

Rätt svar: Till ca 6 år kan man använda åkpåsen.



Jag har gillat på Facebook (Sara Kramer)

Jessica

Man kan använda åkpåsen upp till sex år =)

Min son älskar att sova ute i vagnen, skulle vara helt underbart att låta min söta skatt sova i en voski åkpåse. Tack för en toppen blogg. Kram Jessica

Annelie jonsson

Upp till 6 år blir mitt svar !

kpmia

Upp till 6 år

bonde

6 år och jag gillar både åkpåsen och din FB.

Emma Dahlin

Åh vilken åkpåse jag gick in och läste att man kan ha den ända upp till 6år. Jag blev verkligen förvånad. Min stora tjej är två och har växt ur sin åkpåse helt. Har sökt en ny som är större men inte hittat men denna verkar ju toppen! Hoppas hon har turen att vinna en. Håller tummarna!

Patience -18 & mamma till Damien

jaaaa! 6 år :) Och gillade & blev nummer 83.

[email protected]

Jessica

6 år. :)

Michaela

Min lilla Prinsessa(min systerdotter) som blir 5 månader idag skulle uppskatta denna åkpåse något enormt. Och eftersom den kan användas enda tills hon är 6 år gammal så skulle den passa perfekt till henne som växer för varje dag som går. :)

Sara S

Kul med FB-sidan, som troget fan gillar jag självklart!



Och den fina åkpåsen kan man använda till 6 års ålder.

Lili

Jag är gärna med.

svar:6 år.



gillat Avenymammas nya sida på facebook med namn Lili Ying.



Hoppas på tur!

mail:[email protected]

Annelie mammatill3 busfrön:)

Gillar ranie åmor annelie matikka:)



Svaret är 6 år, det är bra att den passar så högt upp till åldern. Går ju faktist lika bra att använda den i pulka på vintern, även när barnet växt ur vagnen:)



[email protected]

En Liten Emma

Man kan ha åkpåsen i sex är, vilket är toppen för sonen är två år nu så om jag vinner har han 4 år kvar att använda den. :)



Har även gillat din sida på facebook! (Emma Helena Hörnqvist.



Nu hoppas jag på tur. :)

Kristina Karlsson

JA, JA JA - herregud vad jag gillar! Kristina Karlsson



Vilken fantastisk vinst! Lulebo med en liten sexmånaders skulle inte tacka nej... :-)



Svaret är 6 år. Håller tummarna! Trevlig advent!

VS - Anna

Hej, ja visst är det kul med tävlingar. Har man väl börjat så är det svårt att sluta!



Svaret är 6 år. En drömvinst till vår sent anlända vinter!



Och jag gillar på FB...



Ha en fin första advent!

Mvh Anna

Bella

Hejsan!

Åkpåsen kan användas upp till 6 år=)



Jag kan tyvärr inte gilla dej på Facebook då jag valt att inte skaffa någon utan ist spendera den tiden på min lilla, men jag gillar din blogg;-)



Ha en fortsatt trevlig advent=)

ronya

åh vilken härlig tävling :) nu håller jag alla tummar och tår här hemma :D



svaret är 6 år :)

ronya

åh vilken härlig tävling :) nu håller jag alla tummar och tår här hemma :)



svaret är 6 år :)

Linda

Rätt svar är 6 år.

Tack för en mysig blogg att läsa.

Jessica

Oj vilken drömtävling! Svaret är 6 år. Jag gillar på FB och håller tummarna, kram Jessica

Malin

Hej!

Den räcker till sex år.

Hoppas på god tur.

Maria

Åh, en sådan åkpåse har vi tittat på många gånger, men tyvärr är ekonomin tight. Theodor börjar förskolan i slutet av januari och det hade varit perfekt om han fick premiäråka dit i en voksi åkpåse! =) Svaret är sex år!

Johanna t

Bra tävling! Snygg påse:) Upp till 6 år. Hade passat perfekt till våran lilla jul klodd som beräknad komma nästa sön:)



Må så gott!

Isabell

Man kan ha åkpåsen i hela 6 år!

Har gillat på Facebook och håller tummarna för att en snygg grå åkpåse får flytta hem till oss!

Många kramar!

Lena S

Åå, vi behöver verkligen en sån till vår största tjej. Som inte alltid är medgörlig på morgonen med alla ytterkläder ;)



Nu håller jag tummarna!



Svaret på frågan är 6 år!

Sarah

Vilka fina åkpåsar. Det skulle vara en utmärkt julklapp till barna nu när det förhoppningsvis snart blir lite kyligare ute. En sån här och lite snö på de vore perfekt nu så man får lite julkänsla :)

Svaret på frågan är 6 år.

Eleonor

Måste börja med att säga att din blogg är super! Alltid kul och inspirerande att läsa dina inlägg. Svaret på frågan är 6 år.

Johanna Olsson

Liam så liten och frusen, med VOKSI URBAN ÅKPÅSE han nu värmen kan hålla lätt, ända tills han fyller 6.



:D Kramar

Elin

ÅHHHH en tävling jag verkligen verkligen vill vinna.. har kollat på en sån så himla länge men priset får mig på andra tankar varenda gång..=( Gillat på facebook o svaret är 6 år. HOOOOOPPPPAAASSS jag får vinna! <3

Kristiina

Hej!



Rätt svar är 6 år.



Tack för en perfekt tävling nu när minusgraderna börjar komma!

Ha en bra dag!



//Kristiina.

Anna Runqvist

Höst,vinter och vår

lillebror slipper frysa om sina tår,

nu hoppas vi att Voksi Urban åkpåsen blir vår!



I 6 år kan han ha den, på sommaren som sovsäck när vi campar.

Lina Cronier

Oj vilken vinst! Den vill vi ha!

Har gillat din nya facebooksida med det samma idag!

I denna åkpåse hade Slurken hållt sig varm och go,

inte bara i år, nej, i denna kan vårt lilla frö gro.

Även när han sex år denna fortfarande passar.

Håller honom nöjd och go och värmer hans små barnatassar.

Carola L

Svar: ca 6 år



Gillar på FB (Carola Lind)

Rövarmamman

Urfin tävling!!

Så vill gärna vara med o tävla om en påse till prinsen här hemma:).



Rätt svar: Upp till ca 6 år (låter helt fantastiskt enligt mig!)



Givetvis gillar jag redan på FB



Nu håller vi tummen hårt hårt! Önskar dig en underbar kväll! Kram!

Monia - 96 dagar kvar till bf! <3

åh vilken perfekt tävling, jag som letar en bra åkpåse till vagnen vi nyss köpt till lillhjärtat i magen :)



Tänka sig att man kan använda dessa åkpåsar upp till ca 6 års ålder!



Jag har gillat på FB! Nu hoppas vi på tur härhemma...



Kram

Susanne

Man kan använda den till 6-års ålder. Skulle vara perfekt här uppe i norrland var det känns som att vi har konstant vinter och dottern följer med på dagliga långturer med hundarna sittandes i sin vagn.



Gillat på FB!

Frida

Just nu har vi 11 minus grader, snö och julstämning här i lappland:) Det skulle passa perfekt med en tidig Julklapp så pigan får det varmt och mysigt i vagnen.



Man kan använda voksipåsen upp till 6 år, vilket är ett stort plus.

Anonym

Just nu har vi 11 minus grader, snö och julstämning här i lappland:) Det skulle passa perfekt med en tidig Julklapp så pigan får det varmt och mysigt i vagnen.



Man kan använda voksipåsen upp till 6 år, vilket är ett stort plus.

Anna K

Väntar nu min 2a son(v.25), han är mycket efterlängtad då jag fick missfall i v.18 i våras. Det skulle vara såå kul o vinna ett sånt här fint pris nu när jag äntligen vågar börja glädja mig lite:) HOPPAS! Påsen kan användas till 6års ålder, o jag gillar på FB. Tack för en bra blogg, läser den dagligen!

//Anna

Jonas

används upp till ca 6 år



vinna vore kul,

härligt med något extra nu till jul.

något att värma mer än bara några tår.

hoppas en påse kan blir vår. :)

Emma

Den fina åkpåsen kan man använda ända upp till 6-årsåldern!



Efter att ha gillat på fb håller jag nu tummarna hårt här hemma för att min lilla ska bli den lyckliga kotten som får hoppa ner i en Voksi i vinter!

Sara Pedersen

Den kan användas upp till 6 år



Jag gillar på FB så nu är det bara att hoppas!!



Ha en fortsatt härlig dag



Mvh



Sara

Tess

Man kan ha den tills barnet fyller sex år!



Vilket är perfekt för äldsta dottern har precis vuxit ur sin! Och jag gillar Avenymamma på fb!



Hoppas på tur!

Therese

Hej! Vilken härlig sida du har skapat! Jag skulle bli superglad o vinna en åkpåse till min lilla son som är 5 mån. Den kan han ha länge i så fall, upp till 6 år.

Med vänlig hälsning,

Therese

Nina

Den är ju bara så fin!! Perfekt för vintern ju! Upp till 6 år kan man ha den så bra grejer för tusan!

/ Nina

monica niemi

men det är ju en toppenvinst, jag hade en voksi till mina stora barn (2st) men så skulle vi inte ha fler barn så vi sålde den så just nu är vi utan till bebisen som är påväg som inte alls var planerad, vi sålde allt så vi får börja om på nytt igen, en voksi vore toppen för nästan allt måste köpas igen tom vagnen!



Voksi kan man ha till 6 år! det är ju kanon för oss som tältar på sommaren och åker skidor på vinter med pulka!



Nu hoppas jag verkligen på vinst till den lilla "hoppsan"

/Monica

Karolina

Kanon fin! Man kan använda den tills barnet är 6 år!

Har självklart gillat på fb!

Håller tummarna...



Mvh

Karolina

Ida

Påsen fungerar tills barnet blir sex år.. (ca 5½ år kvar för min del då) och jag har inge facebook och kan inte "gilla" dig där.. men du ska veta att jag gillar dig i "riktiga" livet istället och jag berättar om din blogg för alla vänner i min krets (fast de flesta visste redan om dig)



// Ida

Lisa

Oj vilken perfekt tävling när jag under dagen hört rykten om en nalkande vargavinter. Åkpåsen kan man ha tills "lillskrutten" är 6 år.

Kram

Lisa

Isa

Svaret är upp till 6 år.



Följt dig från nystarten av bloggen och har aldrig tröttnat. Keep up the good work!! :)

Anna hilmertz

Man kan använda åkpåsen upp till 6 år! Och jag har gillat på Facebook! Hoppas, hoppas att jag vinner!!

Linnéa

Helt otroligt fräck (och säkert superskön) åkpåse som kan användas tills barnet är 6 år gammalt!



Jag har såklart också "gillat" på fejjan och håller nu tummen benhårt att Nils ska få åka lyxpåse i vinter!

Sandra

Vilken toppenpåse som man kan använda upp till stjärnan blir 6år. Snacka om kvalitet och prisvärt!

Ulliz

Tingeling !!

Här gillas de Avenymamma på FB, ocd det rätta svaret är enda upp till 6år!!



Med denna fina Voksi åkpåse kan min plutt ut och åka vagn i vinter och ändå vara varm å go.



Kramisar

Zarah

Oj, jag blir sist ut...men inte minst! ;-)

Skulle tokgilla att vinna denna påse till min loppa på två år. Nytillskottet på 4 veckor får ärva och bli glad! Trodde jag gjorde en bra affär med en dyrgrip till åkpåse häromdagen, fast begagnad, men det visade sig att jag köpt grisen i säcken. Och loppan är därför fortfarande påslös.

Svar på frågan är upp till 6 år. Jag gillar smarta lösningar med framförhållning.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress