Ingen bra bild jag vet men så går det när man själv håller kameran. Här är i alla fall en bild som visar klänningen jag bar i Lördags på bröllopet. Jag och min vän som var brudtärnor valde att ej ha samma modell eller färg på klänningen utan i stället komplettera varandra i stil (även önskemål från bruden). Min klänning kommer från Ida Sjöstedt och passade en växande gravidmage bra, skorna är mina egna brudskor signerade Acne.

I dag har jag varit tillbaka på arbetet igen, skönt om än jag inser att jag får börja sakta ner tempot runt om jobbet nu så att min kropp orkar med. Inga mer sjukdomar här inte!

vigseln hölls på Djurgården vid Rosendals Värdshus, ett underbart ställe för ett underbart brudpar
Anna

Vad vacker du var/är. Rosendal är ju fantastiskt fint, vi bor precis i närheten :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress