Äntligen har jag fixat ett skärp till Lillen i hans smak.
Håller byxorna på plats + skapar avund hos hans far som gärna också skulle ha något liknande. Jeansen kommer från Lindex och är just nu stora favoriter och skärpet är bara en skinnrem som köpts på Panduro och som jag knutit i midjan.

Nu blir det lite packning inför helgen, lillen och jag flyger upp till hometown och längtande familj!

jeans Lindex, Skärp Egengjort

Christine

Trendigaste kiddon i stan blir han ;)

Nina

Snyggt =) Men jag skulle aldrig "våga" ha ett så långt snöre på en sån liten...

Stella

snyggt! ditt lille kiddo lär ju vara coolast i stan!

Linnea

mysigt!!! vilken tid kommer ni???:) saknar er

Josefine

Super snyggt, passa bara så att lillen inte får loss skärpet. farligt om det hamnar runt halsen...

D I N A R A S hus med tre

Snyggt, snyggt! :)

Jenny

Nu ska jag kasta in en kommentar som itne ens hör till inlägget. Men, har följt din blogg sen start, grym blogg! Så slog de mig idag, hade för mig att du har en svin snygg skinjacka, gick in o kika nu på gamla inlägg, jomenvisst, svin snygg va ordet. Jag tänkte kolla om du har nå tips på liknande snygga skinnjackor till bra pris, är ute efter en nu till våren!



Kram

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Snyggt skärp!!



Glad tisdag

Kramar från Västkusten & Camilla

Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

Hoho? nu var det minsann ett tag sen du uppdaterade! =)

Becks

Saknar dina inlägg som inspirerar så mycket! Hoppas allt är bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress