21 december 2011

TODAY

ALLMÄNT



I dag har vi haft en riktigt mysig dan-före-dan-före-dan-för-dan
, riktigt mysigt mina små killar och jag. Som allra mysigast var det, låt mig tänka efter, hmmm..mys...mys.... när de SOV. Usch, det där lät hemskt men faktum är att det nästan stämmer men jag kan inte klandra någon av dem egentligen. Lillen är krasslig och då är det svårt att vara på topp. I morgon är en ny dag och innan dess ska mamman i familjen slå in de nyinförskaffade julklapparna. Det. Är. Mysigt.

vem säger att man inte kan ha en hysterisk indisk julelefant i granen?
Linda

Klart man kan ha!

Jag har en röd indiskt elefant, en grön och en guldig Buddha

I min gran :)

Emma

Haha en sån mysig dag hade jag med igår. Idag hoppas jag på mer flyt!

Sofia

När dom är vakna vill man att dom ska sova. När dom sover vill man att dom ska vakna...Man blir liksom aldrig nöjd :)

Ellens tankar om mode

Ah elefanter!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress