Hej igen fina ni! Min lilla älskling har tyvärr fått alla småbarnföräldrars största samtalsämne under vintertid, RS-viruset (hade man ens hört talas om detta innan barnen kom?) , och har sedan 3 dygn tillbaka behövt hjälp med andningen. Jag och liten ligger inlagda på Astrid Lindgrens barnsjukhus i Stockholm och känner oss tryggt omhändertagna och är nu på bättringsvägen som skönt är. Tack för alla tankar ni skänkt oss de sista dagarna, de värmer jättemycket och jag hoppas ni inte oroat er för mycket för vi mår bra efter omständigheterna.

En dator har i alla fall anlänt så äntligen har jag något annat att göra än att glo på mellandagsmatineér medans liten tar sina sovpauser, känns bra, syns snart igen!

Lena

Nä RS är inge vidare. Min minsta har också fått det. Men vi har sluppit bli inlagda. Bara åkt in och andats på sjukhuset några gånger. Och medicinering hemma i kombination med en jäkla massa näsdroppar..

Men vad maktlös man känner sig, eller hur? Det är hemskt.



Jag hoppas liten blir bra snart! Kram till er!

Lina

Usch, vilket slut på året! Hoppas liten kryar på sig snarast! Kram

Daniela

Oj stackare. Då önskar vi er snabb bättring och ett fint färskt nytt år.

Anonym

Oj stackars liten! Krya på honm oh hoppas ni får komma hem snart. Kram

Rebecka

Så skönt att det är på bättringsvägen i alla fall! :)

Anonym

Men nej! Skönt att vara på sjukhus och få hjälp. Hoppas ni får komma hem snart!

Sara S

Fy! Hoppas har repar sig helt snart. Vet du att jag oroade mig så häromdagen. Jag känner inte ens dig men fick en läskig känsla när du inte hade uppdaterat och hoppades allt var bra. Så skönt att det, under omständigheterna, är bra.

Kanske dags för mig att dra ner på bloggläsandet...;)

Christine&Paris

Ush och fy, hoppas liten snart mår bättre så ni får åka hem!! skänker en värmande tanke

Ellens tankar om mode

Ah vad trist...hoppas liten blir bättre snart och att ni far komma hem!

stella

usch usch usch! hoppas ni mår bättre snart!

Diana

Stackars liten! Hoppas verkligen han blir bättre snart så att ni får komma hem! Styrkekramar!

Rövarmamman

Å nej stackars liten!! Men vad skönt att höra att han är på bättringsvägen!!! Krya på dig lille prins!!



Många styrke kramar till dig vännen!!



Saras, Tuvas och lilla Isaks liv

Åh nej, stackars liten! Nu min äldsta var liten så var det ett himla tjat om RS me nu när Isak är bebis har jag inte hört något alls... Borde kanske vara lite försiktig. Hoppas liten kryar på sig i racerfart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress