Så var det alltså tävlingsdax.
I samarbete min nyupptäckta webshop ni vet, Petitbo.se, har jag nu fått möjlighet att lotta ut ett pris till en av er. Priset väljer du själv och det är också så du tävlar!

Helt enkelt: Surfa in på Petitbo.se- Välj den produkt du skulle vilja vinna- Lämna en kommentar till detta inlägg med produkten, ditt namn samt mailadress (kan endast ses av mig) så lottar vi en vinnare som presenteras på Fredag morgon. Lycka till nu!

Tävlingen pågår tom midnatt Torsdagen den 25/11 och vinnaren presenteras här på bloggen fredagsmorgon.
Anna

The Janis t-shirt, 3-6 m. :)

Ann-Charlotte

Jag hade velat ha The Del sarouel (dom lila haremsbyxorna) Har letat som en tok efter harems byxor till min lilla tjej, itan framgång. Kram

Andrea

Åh, vilken kanontävling! Om jag vann skulle jag vilja ha den coola Janis t-shirten (6-9 mån) (denna alltså: http://www.petitbo.se/product.html?product_id=202&category_id=5) skulle passa finfint på min son :)

katrin.a

♥ Petitbo!

Jag skulle så gärna ville har "The Janis t-shirt" också. Köpte nyss "The Ally top" och är helt kär i kvalitet och stil. Bara det bästa för min älskade lille Rufus. :)

Caroline



LoVe petibo.se...superfint utbud. Om jag nu skulle vinna i tävlingen vill jag ge min lilla M (snart 2 år) en "The Joni vest" i julklapp. Leopard-check, varm-check, supertuff-check.

Hoppas, hoppas.

C

Jonna

Åh, jag skulle bli så glad om jag vann The little bird dress in vanilla (6-9 mån). Denna klänning skulle gå raka vägen till en liten tjej som heter Esther, vars mamma är min bästa vän och en otroligt stark, ensamstående mamma. Den söta lilla klänningen skulle de älska båda två!

Maria.l

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha BUNTING BARELY PINK

skulle bli jätte fint barnrumet

Frida

Jag är helt kär i The Lea vest. Helt underbar att sätta lager-på-lager till klänningarna. Min dotter skulle bli så cool!

ylwawiie

Åh, jag skulle vilja vinna denna: http://www.petitbo.se/product.html?product_id=227&category_id=13 till min systerdotter! :)

Sofie

Hur svårt är det inte att bara välja ETT plagg? Jag föll som en fura när jag såg harembyxorna och efter att ha surfat runt ett tag, måste jag nog ändå välja det plagg jag först la ögonen på. Harembyxor är inte bara oerhört fint, utan även bekvämt och krypvänligt. Och de ser SÅ sköna ut!http://www.petitbo.se/product.html?product_id=193&category_id=14

Sara

Jag skulle vilja vinna The little bird dress in vanilla till min lilla argbigga. :-)

Elin

Jag skulle vilja vinna: The Debbie t-shirt, 2-3 y till min guddotter Nova :) den skulle passa henne så bra för hon lyser upp alla mina dagar!

Malin

Jag skulle välja coola The Tracy dress till min lilla dotter. För texten passar perfekt till oss under min mammaledighet: together we so rock ; )



Veronica, Mamma till Leo ♥

Åh, jag är självklart med :)



Den här skulle jag vilja ha till min lilla älskling; http://www.petitbo.se/product.html?product_id=202&category_id=5



Kramar

Jenny

Så söta kläder :) Jag skulle vilja ha the devon top till min 3 åriga flicka.

Jenny

Skulle vilja vinna The Ami vest till min dotter.

Mamma M

Grå haremsbyxor till min lilla fis som precis lärt sig att gå vore kanoners! Den arma gossen fyller år på julafton och det behövs ett par sköna och tjusiga kalasbyxor som rymmer både tårta och julmat!



Robyn sarouel 12-18 mån.

Sara

Hej,



Skulle SÅ gärna vilja vinna The Janis t-shirt

"together we so rock" stl 1,5-2 år, till min älskade son Viggo.



tack för en bra blogg.

Hälsningar från Sara i Luleå

Leia´s mamma

Jag har en tjej, som är det viktigaste för mig! Skulle bli lycklig om hon får, en "lea-väst" att ha i vår! Har aldrig vunnit en tävling som denna, skulle vara fantstiskt att den känslan få känna!



(1,5-2y)

Chrissy

Hej! Eftersom både jag & min son älskar leopardmönstrat så skulle vi båda hoppa högt av glädje över Ilone t-shirt grey:) Kan inte tänka mig en snyggare tisha på min goding!

Håller tummarna håååårt!

Pyttianna

Om vi vann skulle vi vilja ha the Edo t-shirt i storlek 6-9 månader, den var ju så fin!



:)

Marie

Om jag vann skulle jag vilja ha den här superfina tröjan att ge till min syster som bor alldeles för långt bort i Göteborg med min nyfödda systerdotter.



http://www.petitbo.se/product.html?product_id=209&category_id=34 (3-6MÅN)



Tanja

Hej!

Jag och Max, åtta månader, skulle väldigt gärna vilja ha en par coola minnetonkas om vi vann! Det var faktiskt du avenymamma som fick oss att upptäcka dessa och nu när de finns i bebisstorlek så får vi naturligtvis ta och försöka vinna dem:)

http://www.petitbo.se/product.html?product_id=77&category_id=25

Anna

Jag vil ge min älskade lilla skatt The Janis t-shirt.

Han har nyss börjat på dagis och är liiite mindre än alla andra barn. Tycker han ska få den så han kan känna sig lite tuff!

anna

jag skulle vilja ha Little bird dress in black till min älskade lilla Lova som fyller ett år i december. 12-18 mån blir storleken!

lisa jacobsson

När jag såg "The Tracy dress", tänkte jag direkt på en vän som har det tufft just nu. Hon håller ihop med sin älskade dotter i den starkaste motvind...

Trycket på klänningen passar så bra till deras relation. TOGETHER WE SO ROCK, det gör de verkligen, trots allt det mörka i deras tillvaro.

Därför vill jag vinna den, för att ge den till henne. Trots att det bara är en liten gåva kan den ge en strimma av ljus i hennes annars mörka vardag.

Helena

Åh vilken superduper webshop! Jag och min lilla tjej skulle bli överlyckliga om vi vann Minnetonka skon: fringed boot in brown i storlek 25 http://www.petitbo.se/product.html?product_id=81&category_id=25!

Tänk så snygga till min lilla tjejs etnoinspirerade klänningar :)

Anna

Fantastiska plagg! Tack för att du öppnade mina ögon för denna shop, min Leigh kommer vara klädd som den lilla coolingen förtjänar framöver. Min favorit av många favoriter var The Cyndi dress och tjejen fyller tre månader idag så strlk 3-6 månader vore perfekt!

mini

åå ljuvliga tävling! jag önskar mest av allt annat så hima fint att vinna den här till min lilla http://www.petitbo.se/product.html?product_id=184&category_id=6 we love the jane dress!

TORA

The Serp vest

Åh så underbar perfekt som julklapp till min underbara och söta kusin Alva!

Vivi

Wow säger jag! Vilket tillfälle att få möjlighet till denna tävling! Jag älskar vackra ting på min vackra tjej och dessa kläder är en kombi av vackert-mys-bus! Den vita Lisa dress i stl 3-4 vill vi ha!

Tove B

Superfina Devon-top i grått i storlek 3-4 år! Skulle passa perfekt på vår coola tjej.

Lina

En pälsväst till lillan. Hon skulle bli sååå glad!

Christian

Min fru berättar varmt om din blogg! Jag blev nyfiken så klart och kan se vad som lockar min fru till den varje dag. Kul! Jag vill passar på att delta i tävligen också. Besökte webshopen och blev tokförtjust i de små coola kläderna. Min prinsessa skulle bli en minipocahontas i den ursöta Lisa dress, vit, stl 3-4

dini

Skulle vilja vinna en sån här härlig fransklänning till min "stora" tjej på 4 år



http://www.petitbo.se/product.html?product_id=171&category_id=6



/D

Jessica

Min lilla Elvis 2,5 år skulle vara så fin i en The Tracy dress. Med ett par svarta tajts till så funkar den ju ypperligt även på en liten gosse :)

Carro

Helt klart skulle jag vilja vinna The Tracy dress!! Den är helt fanastisk!!!

Emelie

Skulle vilja ge ett par mini-minnetonkas till en av mina bästa vänner. Hon bor i Istanbul med sin man sedan augusti och väntar en liten Novalie i mars. Jag och ett gäng tjejer ska ner i januari och hälsa på för att fira hennes 25-års dag, samt ha en liten "babyshower". Vore guld att langa fram dessa då ju! Oväntad gåva och så himla fina! Hon är verkligen världens coolaste som flyttar till Turkiet, utbildar sig till ekonom och nu ska hon bli mamma! Plus att jag och lill-tjejen kommer matcha fötterna såklart.



Rövarmamman♥

Så fin tävling:)



Vinner gärna denna söta klänning :

http://www.petitbo.se/product.html?product_id=225&category_id=6

till min prinsessa:)



Kramkram

malin

Om jag skulle vinna så skulle jag och min dotter bli överlyckliga om vi kammade hem en sådan här fin klänning: "The Jane dress"! Strlk 1,5-2 år.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress