11 november 2010

IN FOCUS: MAN BOOTS

INSPIRATION








När de flesta skobrants i år vågat gå mot det grova stuket är det inte svårt att hitta ett par rejäla kängor. Själv dras jag då åt det ännu klumpigare och faller pladask för herrsko efter herrsko. Redwings gör väldigt fina modeller, nåt att tipsa mannen om kanske om jag inte ramlar på ett par i storlek 37-38?

kängor, Redwings at David Z
Anonym

kommer alla skorna från red wings? gillar dom längst upp skarpt.

Lisen

Dom mörkblå låga längst till vänster på bilden näst högst upp=GE MIG!

:)

NINNIE

Fan va snygga de olivgröna var!!! Eller är dom gråa?

Vanilla

Kul att du bloggar om herrskor! :-) Det är verkligen svårt tycker jag! Jag och mannen ska ut och leta vinterkängor till honom i helgen, kul med lite inspiration! :-)



Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress