31 mars 2010

THE TOFS

INSPIRATION



Jag har fått lite önskemål om att förklara hur jag gör den där tofsen som jag så ofta bär så nu ska jag fila lite på en liten guide. Det är dock svårt ska ni veta för egentligen så blir den till i ett hastverk och mer av en slump när jag har bråttom. Men håll ut, jag ska försöka, och ni får se resultatet i morgon om jag får till det någorlunda begripligt!
Ingrid

tack så mycket! jaa det ville vi ju alla, men jag trodde inte jag skulle ha en chans :S hoppas allt är bra med dej annars?

Moa

hola babe!



Hade varit mucho najs att ses idag, jag har dock en dejt med Marie. Lille västgöten är inte riktigt kry, snorig och hostig, så det är nog lika bra att han inte får träffa kvartsspanjoren (?) =)



Men gärna nästa vecka! Jag jobbar tisdag, onsdag, men vad sägs om torsdag?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress