3 mars 2010

Blondie.

INSPIRATION


De flesta som gör någonting med håret, blonderar eller färgar, skulle nog kunna skriva under på hur svårt det är att bestämma sig för vilken nyans man vill ha. För att inte tala om hur svårt det sen är att få sin frisör att förstå vad man menar med askblont/inte gult men inte heller grått/djupbrunt osv. Själv brukar jag bli nöjd med mina slingor, men först efter några veckor när det första "superpiffiga" lagt sig och rötterna börjat skina igenom lite igen. Just nu har jag uppskattningsvis några dagar kvar till total satisfaction..

modellen längst upp till vänster har lagom utväxt till det ljusa svallet
Erica ung fru och tvåbarnsmamma

superfina frisyrer, jag bävar för den utväxt jag kommer få nu när jag har kritvitt hår!

Ett tips: min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!

vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/



Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!



Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!



Massa kramar och lycka till!

/Erica



-ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!

Karin

Alltså ingen???

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress