24 juli 2010

CPH WEEKEND

ALLMÄNT




Här är lite fler bilder från vår lilla tripp till Köpenhamn. Det blev inte så mycket shopping utan mest mysigt häng på cafeer och strosande i alla fina små gränder. Rean var i gång men många butiker hade ändå fått in en del höstnytt vilket var väldigt inspirerande. Jag sitter just nu och sammanfattar mina intryck och jobbar lite på min inköpslista inför AW 2010 (som ni självklart kommer få ta del av)...

uppifrån o. ned; lillen myser hos sin pappa, uteserveringshäng, butiken KASK - liten men grym
Sara

Mysigt ni verkar ha haft det, jätte fin blogg förresten:) Hur gammal är lillen? Ser så härligt ut o sitta på en uteservering o ta en cider, men jag ammar, men de säger att alkoholen inte går ut i mjölken..

Swede In Lonon

Ah vad du e sot nar du ler. Det borde du gora oftare på kort;) Oj, lät nästan som kritik i komplimangen men det menade jag inte. Tror forresten oxå att det ar första gangen jag sett kort på din kille (har visserligen bara foljt bloggen i nagra manader) ni ar ett fint par;) Kram

Ekorren

Ja Köpenhamn är en given vinnare. Allt känns så kontinentalt där medan verkligheten i Sverige känns långt bort.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress