Just nu sitter jag med benen uppe i soffan och med datorn i knät
samtidigt som jag beundrar den lilla pakethög som nyss färdigställts brevid mig. I morgon fyller vår vackra son 1 år och jag kan inte annat än att undra vad som hände. Har ett år gått redan? Var det ett år sedan jag låg i samma soffa och väntade in nästa värk? Var det 364 dagar, 9 timmar och 26 minuter sedan jag tog i en sista gång, barnmorskerna slet för glatta livet (lillen kom med sugklocka) och två till slut blev tre? Man kan ju bli tårögd för mindre.

Nu ska jag hoppa ner i sängen- i morgon blir det kalas och eventuellt en promenas i vintervädret!

jag för nästan exakt ett år sedan

Foto: Felicia Jansson

malin

grattis på födelsedagen till din fina lillkille! och grattis till dig också, till ditt första år som mamma! kram från malin och polly.

Mamma M

Grattis, hoppas ni får en fin dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress