Det röda skinnet är hett denna höst. Svårburet kan tyckas men du måste inte hoppa i skinnbyxorna om det inte passar dig (även om det kommer vara riktigt snyggt på dem som kan och törs bära dem) utan det går alldeles utmärkt att satsa på de röda accessoarerna.

Väskor och handskar i rött skinn kommer finnas hos både de stora butikskedjorna och hos de mindre märkena och är ett ypperligt köp om du inte vill gå all in på denna trend.

Mina personliga favoriter
är vantarna från Filippa K men jag drömmer om Isabel Marants leatherpants. Frågan är hur du kommer bära trenden?

pics; Tommy Ton, style.com & Filippa K


UPDATE: Bilden på den röda väskan hittar ni här (klicka tills den kommer fram)!

MiSS FATTY

JAg tyckte om handskarna & jackan :)

Maja

Så snyggt! Älskar rött.

Eva

fin blogg

Amanda Constance

jackan var grymt snygg.

Malin

I LOVE IT!

Alltid ælskat de røda accessoarerna (felstavning?) och det røda lædret!

Josäfin :>

Jackan var rätt fräck :D

annah

Åh, jag kommer absolut försöka hitta en snygg, röd väska! Älskar väskor i coola färger, det blir ju som ett lätt sätt att piffa till en rätt enkel outfit i övrigt:)

☆ m a l i n .

Rött är inte vad jag automatiskt tänker mig i, men ser man det så här så är dte verkligen riktigt snyggt!

Keela

en röd skinnpaj skulle ju inte vara helt tokigt att äga! :)

Cecilia

Kollade in en massa trender för hösten och vintern igår, och gaahd jag vill bara börja shoppa och bära dessa trender nu! Kan inte vänta! (:

Erika - Madame Scandaleuse ♥

Gud vilken fantastiskt fin väska! En sådan väska skall jag absolut införskaffa! :D

TERREH

Åh vad härligt! Köpte mig för inte så länge sedan en knallröd läderväska liknande Mulberry väskorna fast från Oasis. Egentligen ville jag inte ha den färgen men alla andra var slut, men nu ångrar jag mig inte alls, skit snygg och dessutom vad bra att rött är inne då ;) Kram

Erica

Oh! Den andra bilden påminner rätt mycket om min väska. Den här: http://enettaiparis.blogg.se/2010/march/utkast-mars-30-2010.html

Linda - Rosa chica

Kolla in i min blogg har skrivit ett inlägg där du kan se vart du kan köpa exakt samma klänningar som finns på novaquuen.se fast för några hundralappar billigare. Verkligen värt att kika in :)

Kram Linda www.rosachica.blogg.se

[Foto & Vardag]

läckert ^^,

Cecilia Sennerfors

Snyggt med rött nu i höst! :D

sara

riktigt snyggt faktiskt! jag skulle gärna vilja ha en skinnjacka. även om byxorna är fenomenala, men om det kommer in ett par billiga par i budgetbutikerna så kommer jag absolut slå till på ett par!

natalie

lätt skinnbyxorna i höst, om man hittar några skinn är svår buret har en kort,svart skinnklänning som jag aldrig använt.. inte blivit tillfälle :/ kanske är för feg ahah förresten väskan var ju helt underbar, vartkommer den i från?

puss

Jensvollen

Men så nice! Jag köpte mig en ganska så grym röd partyväska från hm för ett par veckor sen ;D

MaryCaroline

Snyggt ju :) Älskar skinn. Det knallröda kan vara lite svårt, men det kan man ju ha på accessoarer :)

Linnea

Jag vågar nog inte sträcka mig längre än till handskar och möjligtvis en väska haha. Skinbrallor är inget för mig överlag.

SANDRA

snyggt :-D

The Green Book

Gillar inte läder, att använda djur för estetik? Nej tack..

annie

supersnygg väska!

Malin Sundin

snyggt ju!

Lovisa

Varför inte go all in med byxor och sedan matcha med t.ex. ett par vantar, båda i rött alltså! ganska vågat!

Elin

Har redan röd plånbok, röd väska, röda skor, mobil you name it. Men ett par röda handskar skulle vara dösnyggt :)

Saralingon

Väldigt fint, tycker jag! Ett litet extra plus för att man med sina röda accessoarer kommer att matcha höstlöven så fint;)

Elvira

väskan var riktigt snygg!

Filippa

Väskan var super snygg!

Henny (:

Jag tyckr inte om röda skinnet, jag föredrar brunt eller svart (;

Madeleine - blivande au pair i USA

Tycker detsamma, känns svårburet. Åtminstone för mig! Det blir iaf inga byxor, men kanske en väska? Vem vet ^^

Madeleine

Jag ska ge det ett försök med de röda skinnisarna! Älskar att rött kommer vara så stort.

moa

super snygg väska tycker jag ! :)

JESSOO :D

rött är fint! :D

Elin

coolt!

Angie

Groteskt snyggt! Har alltid varit svag för rött och har redan röda skinnväskor och byxor! Perfekt :D

Anonym

Den röda väskan var riktigt cool! ett stort måste till min garderob.

maria

hmm, det kommer hem en röd väska denna månad. men annars kanske röda accessoarerna eller en tröja men inte byxor eller jacka. jag kör på mer detaljer.

Matildaz

Väskan är ursnygg:)

Jess

jag skulle utan problem kunna bära en knallröd skinnväska, supersnyggt tycker jag! spec om ens outfit gåt i gråa/svarta färger, för att liva upp :)

Anonym

snyggt med rött & svart

Emelie

snyggt med röd väska, absolut!

Zettermark

Väskan var ju sjukt snygg!

Stina

oh najs, då kan jag ju ta och hoppa in i min ärvda skinnpaj som är röd ;)

maya

åh rött som är så snyggt. den där läderportföljen va alltså rätt nice:D

Amanda Holmqvist

Lovely! :D

Teresa

Snyggt! Och för övrigt, en mycket trevlig blogg!

Sofie

Absolut, det kommer jag göra :) Har en i rött skinn med fransar som jag köpte för några år sedan. Så jag kommer bära den en massor :)

Marielle

Jag kommer köpa en röd väska! Tycker att rött är väldigt svårburet när det gäller kläder, men dem som passar i det blir sjukt snygga. Röd är en grym färg!

a lack of color.

mycket fin trendrapport :)

Sissi - TÄVLING I BLOGGEN

snygt :) jag har en röd skinnväska som bara väntar på att få komma till användning igen ;)

Linea

snyggt:)!

Fia

Sjukt snyggt är det i alla fall!

Lisa

en röd skinnväska eller jacka isf :D men skinbyxorna säger jag nog nej till ;)

Emorroidi

Åh vad otroligt snygga byxor. Blir helt tokig, måste ha sådana.

Johanna

Inte riktigt min stil, men snyggt är det! :)

E.

Hot!

emmi

älskar jackan och väskan!

JULIA

Supersnyggt med rött!

Malin

Ah alskart!

jenny

Skulle kunna tänka mig en röd väska, lite röda armband mm men vågar nog mig inte på allt för mycket rött!

Junitjej

Kanonsnygg väska!

johanna

'hur kommer du bära trenden?'

jag kommer absolut inte bära trenden alls :)

kerstin

Snyggt med rött kommer att inhandla en del kram

matilda

Jag kommer nog köra på en röd väska som jag har från förr så det är ju bra, för det kan vara jobbigt att investera i en ny då man vet att man bara vill bära den nu i höst ;) Annars skulle jag inte köra på trenden alls, även om jag gillar den. Ett par röda handskar skulle jag däremot kanske inte tacka nej till?

emma

Röda läder väsker är grymt snygga, ska defenetift köpa! ^^

Lizz

Äntligen lite färgglatt till höstmodet, allt för ofta så slår det på "mörka nyanser" dova toner, mörk lila, gråa plagg etc. Rött läder är lite mer thinking "outside the box"

sara

kanske i form av en väska men annars håller jag mig nog till min röda kappa. den är inte i läder men duger nog fint ändå. :)

m a ti ld a

rött är en favorit. grymt snyggt.

Emelie

Den röda läderväskan är riktigt snygg! Lätt att jag ska ha en sån i höst :)

MagicPower

Hej allihopa! Ifall ni vill se coola trick och kort trick så kan ni besöka min blogg!

Jag har nyligen gjort bloggen men mycket mera tricks ska jag visa er!

Jag hoppas ni gillar det!

Besök bloggen här

I

I

I

I

V

http://cardmagic.blogg.se

http://cardmagic.blogg.se

http://cardmagic.blogg.se



//MagicPower

filip

riktigt snyggt må jag säga! :)

Emma Hå

En röd läderbag från Bianco 2007 ligger i garderoben och lär få se nytt ljust. Ett par röda skinnbyxor blir det inte om det inte kommer i lackleggings-variant (hallå päronkropp), sen tänker jag nog snarare röd sammet än läder faktiskt...



//Emma Hå

martina

Hejhej!1



Älskar den röda skinväskan..var kommer den ifrån??



Ha en skön kväll

Ani

jackan var ju skit cool ;)

Ella

Ok med jackan, väskan och handskarna. Men byxorna... nja.



///Ella

DAISY

Väskan! herregud vad snyggt.

J

väskan skulle jag inte tacka nej till ! :)

Kristina

Tycker att väskan och jackan var riktigt snygga! ;)

Tove

Väskan! Den är fin.

Madeleine

åh jag älskar väskan!

..:Sarah:..

asså jag hade röda skinnbrallor i gymnasiet !! snacka om att de går runt .. men snyggt är de :)

KNORKAN

Tufft! Det är snyggt med rött.

Linda Jeanette

Tycker att tjejen med affrohåret verkar riktigt ball.



Hoppas din vecka blir fin och inte alltför regnig.

Kramar från Köping

MALIN INSPIRERAR

jag är riktigt sugen på rött skinn!

Jennifer

skit snygga röda läderbyxor!!! ;D

A

Var kmr väskan ifrån?

paulina

RIKTIGT SNYGG VÄSKA!

Lovisa Illustratör

Jag som annars inte bryr mig så mycket om mode... Men det här var faktiskt en trend jag gillar! Har inte tänkt på det innan hur snyggt lite röda detaljer kan vara.

Emlan

Den röda väskan var ju grymt fin!

Emma

Handskarna var väldigt snygga må jag säga! :D

EmmaClementine

Gud, väskan är hur snygg som helst! :)

Rosa

Väskan :) Så underbart snyggg...

Milla

Älskar den röda väskan! Ska nog satsa på en sån i höst:)

Caroline.

fresh med rött!

linnéa

hmmmm njäää, inget för mig!

Anna

införskaffade en röd skinnväska på rea som kommer användas flitigt :D

Elizabet

Jag är redo med min röda skinnjacka! =)

emelie

röda brallor va hett.

E M M A

Snyggt! ;D Väskan var nice!

raqiya

älskar jackan !

ALEXANDRA

Så jäkla snyggt med rött!

Lindis

den röda väskan var helt klart värd att köpa in, var kan man hitta en sån, eller en liknande? :)

Lana

åååh sjukt snygg väska, ska nog satsa på rött!

Sara

Det skulle vart såååååååå snällt om du skrev adresen hur man kommer till den där underbara väskan, har försökt att gå in på style.com och leta efter tommy ton, eller är jag helt ute och cyklar. Snälla svara (:

Kitty

Rött över huvudtaget är ju inne i höst ); Men jag kommer niog mest ha lite röda detaljer ;)

Jasmin

snyyyyggggt

Lizzy

Väskan var riktigt fin!

Felicia

Är inte direkt så galen i rött,.. hm men väskan var najs :D



PUSS

Linn

Jag gillar't! En röd väska kanske nästa köp? Fin blogg! x

Monalisa

Väskan är skitsnygg! Den kan man tänka sig!

Emma

schysst! ska försöka hitta på ett par röda läderhandskar!

links of london charms

Väskan är skitsnygg! Den kan man tänka sig![url=http://www.elinksoflondonsale.com/]links of london charms[/url]

Sandra

Bära en sak bara för att det är en trend? Nja..

Emelie

Omg! vilken fin väska!

Anna-Maja

Jag skulle kunna sänka mig till omänskliga nivåer för att komma åt den där väskan..

nadja

åhå, väskan vill jag ha!

Moa

najjs väska!

Malin

snyggt! Jag kommer köpa röda skinnhandskar (fejk-skinn såklart) :)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

fan va snyggt asså! måste införskaffa massa rösa grejer till hösten asså! :D

lady

Gillart!

eellaaa

Rött läder är alltid hett, spec på väskor :)

Jag kommer nog äga en väska iaf!

Michan

Väskan var ju to die for.

Melanie

Väskan var ju grymt snygg!

E

oh, fin väska!

E

helt underbart! :)

Jasmine

Jag gillar väskan. De andra plaggen kan jag tycka är lite för extrema.

Kram

Sandra

Jag gillar verkligen den där väskan! :)

Homestylist

En röd väska går aldrig ur stil, ej heller ett par röda handskar. Självklart äger jag minst ett av varje sort.

Emma

Åh va snyggt! Jag älskar rött!

Tanya

Snyggtt!

rosanna

Väskan är ju supersnygg! :)

cc

så snyggt!

Deniesé

Det är väldigt snyggt!

Sandra :D

Hej ! Besök gärna min helt nya blogg

http://jagkanvinna.blogg.se/



Bli en vinnare :D

Tävligar kommer upp så snabbt som möljigt :D

Ida

Rikigt snygg väska!



http://idabod.blogg.se/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress