.... Olivia Jonsson &  Lena !
De fina kärlekstankarna ser ni nedan men jag rekommenderar att gå in och kolla de andra under tävlingsinlägget. Fint att läsa en sån här regnig Söndagsmorgon!

"Kärlek är - mina grannar.
Vi bor i lägenhet och har de allra bästa grannar man kan tänka sig. Vi är fyra familjer med barn i ungefär samma åldrar som träffas på gården så fort solen skiner. Sen pratar vi, leker, äter tillsammans - ja allt. Förutom att vi sover i olika lägenheter då ;) alla våra barn är trygga med varandra och med oss vuxna.
Ena dagen har kanske en familj tvätttid, ja då stannar barnen på gården med de andra föräldrarna så man kan gå ner till tvättstugan själv.
För ett tag sen köpte vi en grill tillsammans som vi flitigt använder till våra måltider tillsammans på gården.
Jag är bara så himla glad att just vi har världens bästa grannar.
Just nu är de kärlek för mig :)
(och för min dotter som inte gör annat än att tjata om ''ejerna' (tjejerna) på gården.)"


--------------------------------------------------------

"Min nya kärlek är löpningen. När jag får sticka ut på ett fint pass och sedan komma hem till familjen, så har jag så otroligt mycket mer kärlek att ge till dem. Och det känns så himla fint tycker tycker jag =)"

I morgon får ni alla en ny chans att tävla, vi måste ju passa på så här i semestertider!

är du en av vinnarna ovan? You got mail :)

Lena

Men åh vad glad jag blev av den här vinsten! Spännande med paket :)

Olivia

JAA! :D vad roligt att få vinna!

blev alldeles glad när jag såg det och försökte förklara för min sambo hur häftigt jag tyckte det var att vinna. Men han förstår inte alls sånt här ;) haha.

Längtar så tills paketet kommer. Och gnuggisarna vill nog min dotter dela med kompisarna på gården.

KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress