Nu är det dax igen!
Denna gång har ni chansen att vinna 2 fullproppade Kit från Libero innehållande valda delar från deras Limited Edition av Up & Go med temat kärlek som just nu finns i butik;

· 1 vit t-shirt (strl-86-92) samt stryktatueringar med motiv designade av Karoline Lenhult
· 1 värdecheck på valfritt blöjpaket (värde ca 120 kr)
· 1 Almabok skriven av Mats Letén
· 1 singelpack Libero Love-edition blöjpaket strl 5
· 1 Libero wash mousse med sugproppsupphänging (nyhet!)
· 1 Libero wipes med sugproppsupphänging (nyhet!)

Lillen älskar redan sina gnuggistattoos och kanske kommer din lilla/lille göra det samma? Lämna en kommentar här nere med några ord om vad som är kärlek i ditt liv just nu så väljer jag två vinnare redan nu på Fredag. Lycka till!

Tävlingen pågår tom den 8/6 2012 och vinnaren meddelas därefter via mail samt här på bloggen.
Magdalena

Just nu är kärleken till livet djupare än någonsin! Sen vår son kom till världen, fyller våra dagar med massa bus, leenden och kärlek rakt in i hjärtat. Att stiga ur duschen och sätta sig i soffan bredvid sin stora och lilla kärlek och få världens största leende av grabben genom att bara titta på honom, att se honom ge sin pappa världens största leende på morgonen och när han ser ut att tänka "kom du äntligen hem nu pappa" (stora kärleken jobbar natt så han kommer lagom hem till morgon myset:) och så skrattat han, det är den vackraste kärleken jag någonsin upplevt! Lillkillen skulle dela gnuggisarna med sin kusin som fullkomligt avgudar sin lilla kusin:)

Emilie

Just precis nu får jag bevis för hur stark kärleken är för dotter som prompt vägrar att somna utan den hade man ju inte orkat de lite tuffare stunderna;-)

Sara

Kärlek är att upptäcka världen genom min sons ögon. Ngt så enkelt, men ändå så stort. Han är sju månader gammal (lr ung). Som idag när vi kollade på fåglar vid dammen. O när vi sen kom hem o dansade till Madonna. O han diggade med för första gången! Det är kärlek så det värker i mammahjärtat! Fantastiskt! :)

Olivia

Kärlek är - mina grannar.

Vi bor i lägenhet och har de allra bästa grannar man kan tänka sig. Vi är fyra familjer med barn i ungefär samma åldrar som träffas på gården så fort solen skiner. Sen pratar vi, leker, äter tillsammans - ja allt. Förutom att vi sover i olika lägenheter då ;) alla våra barn är trygga med varandra och med oss vuxna.

Ena dagen har kanske en familj tvätttid, ja då stannar barnen på gården med de andra föräldrarna så man kan gå ner till tvättstugan själv.

För ett tag sen köpte vi en grill tillsammans som vi flitigt använder till våra måltider tillsammans på gården.

Jag är bara så himla glad att just vi har världens bästa grannar.

Just nu är de kärlek för mig :)

(och för min dotter som inte gör annat än att tjata om ''ejerna' (tjejerna) på gården.)

Annika

Hej fina du! Kärlek i mitt liv just nu är min fantastiska lilla tremånaders gamla son. Han får mig att känna en sån enorm lycka och kärlek! Att följa varje steg i hans utveckling och se vad som händer varje dag är så fantastiskt! Han får vilken skitdag som helst att lysa upp och påminner mig om att vara tacksam för livet vi har tillsammans. Jag kunde aldrig förstå att jag skulle kunna känna så mycket kärlek innan jag blev mamma. Helt otroligt! Kramar från mig

My

Kärlek är lyckoruset som fyller mig varje gång min dotter ler. Det viktigaste man lär sig i livet är att älska och att bli älskad. Kärlek mellan människor är det finaste som finns.

Anna

Kärlek är min underbara lilla familj :) Har en son på 22 månader och en liten dotter på 2,5 månad. Jag är så otroligt stolt över min store lille kille som tagit hela storebrorsgrejen så otroligt bra! Finns ingen finare kille och han älskar liberoblöjorna med "jettan och jommoj" (hjärtan och blommor)

Suss

Kärlek är min familj.

Jag har nu varit gift i två år och idag fyllde faktiskt min son 1 år. Igår firade vi - ett stort kalas med både nära och kära. Dessutom är jag gravid igen. Har varit gravid i ca 4 månader. även om det kom som en chock är jag otroligt lycklig. vi har på något sätt genomgått samma resa som er. Bodde i en lägenhet. Sålde den samtidigt som vi renoverade ett hus vi köpt. Flyttade in där och fixade sen kom lillen en vecka efter att vi flyttat in och nu, ett år senare kommer ännu en liten. Jag trodde aldrig att man kunde känna såsom jag gör för min man och mina barn (en som inte riktigt är här än men ändå) - denna obeskrivliga kärlek som aldrig kommer att fada ut. Ähh, nu svamlar jag en hel del men jag är överlycklig just nu. För mig går livet ut på relationer, och min lilla familj är så perfekt som den kan bli. jag är verkligen lyckligt lottad.

Matilda

Just nu är semester kärlek för mej. På fredag går jag på semester och ska njuta och gosa och bara vara med min underbara unge och älskade man. Can't wait!

Ellinor

Kärlek är mina tvillingar.

Livet har tagit en helt ny vändning sedan dom kom till oss.

Att vakna upp varje morgon av glatt joller från två spjälsängar bredvid vår och mötas av ett leende från dessa två...ja det är kärlek det!

Ann-Charlotte

Kärlek för mig just nu i denna stund är mitt grymma team här hemma. Jag, sambon och liten. Efter en lång natt av magsjuka så kan man inte annat än att känna kärleken bubbla här hemma :) Fy farao vilket bra team vi är. Trots sömnbrist och kräklukt. Kram

johanna T

När man går upp mitt i natten med den lilla knodden som gärna vill ha lite nattamat. Mamma själv är trött, sjukligt trött så man gråter. Tröttheten är obeskrivlig! Men när morgonen kommer och man ser det lilla ansiktet titta upp som en sol ur sängen och man får dem blöta pussarna så glömmer man direkt hur timmarna innan varit. Det är kärlek!

Malin

Att älska min 5-veckor gamla lilla Åke som inte vill sova, som skriker, som har mycket magknip och som gjort att jag måste avstå från choklad (och mycket annat i matväg men chokladen var liksom nådastöten) det är kärlek det!

Kristina K

Kärlek är att längta - längta efterbatt återse min mamma och pappa. Min sons mormor och morfar. Ett helt år har gått och min son var blott två månader när de sist såg honom. Idag över året... 140 mil skiljer oss åt men i veckan ses vi!



Kärlek är att sakna - maken stannar hemma när jag är bortrest och plötsligt värker bröstet av saknad efter min älskade och

Jespers fina pappa.



Kärlek är att njuta av varje minut tillsammans!

Veronica

Min kärlek är min son, hans namn stavas lycka och han är mitt ljus i livet och det är i honom jag finner min styrka.

Lisa

Kärlek är en utsträckt liten varm hand på mitt knä vid läggning, ordlöst, efter en hel dag med bråk och gräl.

Lena

Min nya kärlek är löpningen. När jag får sticka ut på ett fint pass och sedan komma hem till familjen, så har jag så otroligt mycket mer kärlek att ge till dem. Och det känns så himla fint tycker tycker jag =)

Monia - mamma till Tuvalie

Kärlek för mig är såklart min dotter, men också pappan till min dotter, min pojkvän - Love. Det är ingen tillfällighet att han heter Love, det är såklart att ren kärlek ska heta så! Och lite småroligt nog så har jag sett att på en av Liberos blöjor med limited edition-motiv på, så står det Love :) Såklart att våran dotter ska få gå i kärleksblöjor härhemma,nästan precis som pappas namn :) Bara för att hon är våran kärleksrumpa <3

Sara

Kärlek för mig just nu är att ligga sömnlös på natten, och lyssna till familjens snarkningar: femåringen, tvååringen, mannen, hunden och kattens spinnande på kudden bredvid. Att veta att när jag är trött som fan imorgon, så finns de där och lyfter mig och min dag.



LOVE!

Johanna

Kärlek för mig just nu är att när man haft två magsjuka barn på två och ett halvt och 9 månader och de äntligen blivit friska så får man det själv. Kärlek för mig är då min underbara man som släpper allt han har på jobbet och rusar hem och tar hand om barnen och mig. Det är kärlek det!

Farmor

Kärlek för mig är ju mina barnbarn och nu har jag ju fått barnbarnsbarn,,och kramar och blöta pussar får jag när jag träffar alla,det är kärlek på riktigt.är nöjd och glad utan vinst.

Anna

Kärlek för mig nu är den långa semester jag och min sambo har ihop innan jag ska börja jobba och han vara pappaledig! Vår son är 10 månader och för första gången känns det inte lika viktigt att veta vad semestern ska innehålla från början till slut...det räcker att veta att VI ska vara tillsammans alla tre <3

Diana

Att ta vara på tiden man har tillsammans och att uppskatta och njuta av dom små men ack så stora detaljerna i livet!

Att bli väckt av ett hjärteligt bubblande skratt, från topp till tå, och ljuden från att far och son leker och skojar ute i vardagsrummet, för att sedan inse att klockan är ganska mycket och att man har fått sovmorgon. Det är just precis i denna stund riktigt äkta kärlek för mig! Att få ligga här och höra glädjen mina två fina skänker varandra, det är obeskrivligt.

Emma S

När jag tänker på kärlek i min närhet för tillfället tänker jag på några vänner till oss som efter många år tillbaka har förlovat sig för några dagar sedan under väldigt romantiska former (de hade allt, utlandsresa, mysig restaurang, fint väder och bara varandra på stranden). Är så himla glad och lycklig för dom och det känns som att det är dom som sprider mest kärlek i min närhet för tillfället :-)

idan

Kärlek just nu är att se sonen på åtta månader göra sånna framsteg i stort sett varje dag. Hjärtat svämmar över av kärlek vid varje litet leende och stoltheten man känner i kroppen över den lille är så sjukt stor.

ulrica

Kärlek är min som och det är så underbart att se när de gör vissa saker och underbart när de pratar så man blir tårögd och så himla glad.. Liten längtar efter bebis imagen oxå så underbart och se och vad stolt han kommer bli när liten kommer ut :o)



ting på er

kram

Maria

Kärlek är min son. punkt.

Therese

Kärleken är som störst när min snart 11 månader gamla dotter säger mamamamamama... inte för att hon vet att hon säger mamma men jag blir extra lycklig i hjärtat varje gång iaf :)

Bella

Kärlek för mig är min son, jag trodde inte man kunde älska någon så mkt! Han är min ögonsten, och varje gång han säger kallar mig mamma blev jag varm inombords❤

Daisymae

Kärlek ÄR livet. Älska mer och lev mer.

Sara S

Kanske låter konstigt, men just nu är jag som allra kärast när jag sniffar på min bebis andedräkt. Hjälp, jag blir alldeles vimmelkantig av lycka. På fyra år sen jag hade bebis sist hade jag glömt att de luktar så där varmt och sött och att man aldrig vill släppa taget om dem. Lovely❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress