I helgen har vi njutit av solen, shoppat växter och tittat på prinsar och prinsessor. Vi har självklart tjafsat lite om att sitta still när vi äter och att man får hoppa lite själv på studsmattan också när mamma vill göra någonting annat en Lördagmorgon men ändå, på det stora hela, mycket fina dagar. Det känns att det snart är semester, kreativiteten flöder när det gäller hemmet. Spana gärna in min mapp "outside" på Pinterest, ungefär en blandning av dessa bilder drömmer jag om!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
Helena

Kul med lite uppdateringar :)) har saknat din blogg, har läst sen början, hittade hit via spider :)) men förstår om du har mycket annat att göra med jobb, barn, osv... Jag var föräldraledig med min förstfödda samtidigt som du var det med liten :))

Svar: Å tack för feedback, det är bara tiden som inte räckt till-jag älskar ju egentligen att blogga :) hoppas hinna mer i sommar!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress