10 februari 2015

NUTRILETT GO

ALLMÄNT

 
Som ni som följer mig via Instagram den här veckan vet befinner jag mig långt hemmifrån, nämligen I Dhaka, Bangladesh. Här blir det inte många steg då staden kräver att vi färdas I bil I princip överallt så stegappen GO från Nutrilett som jag skrev om för några dagar sedan får vila lite. Hur går det för er? Har det blivit något maraton ännu? Glöm inte ut att ni kommer få en belöning I appen när ni nått ert mål. Pepp pepp på hälsopromenaderna!
 
Det är varmt här också vilket är underbart men de långa dagarna och jetlagen gör alltid att jag behöver extra energi när jag är ute och reser, Den här gången har jag bars med mig från Nutrilett som små mellanmål mellan varven tack vare den här kampanjen som just nu rullar och de funkar utmärkt mellan fabrikerna. Ni hittar alla smaker här!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
 
Detta är ett samarbete med Nutrilett, spana in Kampanjsidan här!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress