19 februari 2015

FLARE MANIA

MODE

 
Det är dax nu för vårens siluett nr 1, flares eller den klassiska Bootcuten, is BACK! Och det big time. Har du inte redan haffat ett par är det lika bra att ge dig till föga för tro mig, du kommer inte kunna motstå länge.. än har de mest synts hos designers och på modeeliten men nu så börjar även kedjorna få in sina första par.
 
Jag köpte mina nya i veckan, från Lindex i den perfekta blå tvätten. Återkommer med styling tips men redan nu så rekommenderar jag att tänka cleant nu i början, matcha med favorit tischan eller polon. Längre fram i vår byts de ut till bohoblusen, gärna med V-hals. Boom!
 
jeans Zara, Bootcuts Lindex (just nu till 20% rabatt under denimkampanj!), blå jeans Asos
 
 
Paulina

MEGALIKE! Har redan hakat på ;) Önskar dock att jag hade liiiiiiiite längre ben, hehe!
Ses på tisdag! KRAM!

Jenny

Åh, jag längtar tills du kommer med stylingtips om bootcut. Så svårt tycker jag, känner mig mest fånig.

Tack!

Camilla Sigvardsson Asplund

De från Asos var ju riktigt snygga, är det ett bra ställe att best från

Svar: Jag tycker det, gratis frakt och snabbt trots att det är en engelsk site!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress