14 maj 2013

DAGENS

OUTFITS

 
Som jag älskar min nya bomber från Lindex. Perfekt- med risk för att bli tjatig!
 
jacka Lindex, t-shirt Anine Bing för Blingo, jeans HM, boots Acne
 
emilie andersson

Hej! Har du restaurangtips i Göteborg för firande av bröllopsdag.

Elin

Hur är jackan i storlek? Tänkte om den är tight och man ska ta en storlek större än vad man brukar ha? Tack för en bra och inspirerande blogg!

Svar: Hej! Förlåt för sent svar, jag valde strl M för att kunna bära den lite löst (är S i vanliga fall)...
Jennifer Benisty

Maria

Den är supersnygg! Jag provade den idag, och tycker att den är liten i storleken. I alla fall när man bär den stängd - blir då tajt över axlarna.

Svar: Ah lite jag tog en strl större än vanligt...
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress