I dag ville mamman i huset slå på stort och fira lite så då blev det fika i stan och ett besök i föräldrarnas leksaksaffär, Artilleriet, med muta om barnens leksaksaffär. Lillen som alltid älskar att besöka BR eller liknande trodde knappt på mig när jag sa att han fick välja vad han ville (dock sa jag detta med vetenskapen om att han ändå kommer välja en liten racerbil med prislappen långt i från ett 3-siffriga belopp) och ville självklart bära sin påse själv när vi gick där ifrån-stolt som en tupp.
 
Psst. För att jag ändå känner att jag måste förklara mig så vill jag bara nämna att det inte hör till vanligheterna att pojkarna för köpa något bara så där i leksaksaffärerna utan i stället går de och önskar sig saker, tittar och lämnar allt som oftast butiken glada ändå och det är de gångerna som gjorde dagens besök så speciellt.
 
Vi spanade på skärbräder på stan för att matcha med nya bänkskivan. Trä + Marmor = KäRLek
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress