Nej det blev ju inget shortsväder alls i dag, faktum är att dagen inte överhuvudtaget blev som jag trott men hey, helt okey ändå tackvare en älskad svärmor som räddade upp en sandalbeklädd oförberedd mamma som helt plötsligt behövde hämta febrigt barn mitt i ösregnet. Men som sagt, den där eftermiddagen som bev allt annat än planerat blev ändå en av de mysigaste på länge och jobbet får tas igen en annan dag.
 
Ett foto fick jag till i alla fall så nu vet ni hur de ser ut de där perfekta shortsen. Passformen går jag i god för men välj en storlek större än ni brukar så de sitter bekvämt och gott över höfterna. Leta gör ni på Lindex!
 
jeansshorts, Lindex
 
Nina

Hej och tack för en grymt inspirerande blogg - alla plan!!!!

Jo. Står inför renovering av ett 60-tals hus. Gillat det jag sett från ert hus. Skulle naturligtvis vilja ser mer - huset väcker definitivt nyfikenheten hos en som för tillfället sover, äter och andas inredning! Min fråga: ert golv, vad är det för något och var fick ni tag i det?

Tack på förhand! Nina

Kaffehörnan

Godmorgon lördag. Vad snygga

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress