13 januari 2013

SHAMPOODLE SS13

MODE KIDDO


 
Pressbilder för Shampoodles vårkollektion 2013 har släppts och det ser braaaaa ut. Jag älskar sättet de jobbar ton-i-ton med färger, gör det intressant genom material och små små detaljer. Det är svårt att lyckas med kollektioner nästan helt utan print men genom helt perfekta volymer och välarbetat stuk så överträffar de verkligen mina förväntningar i vår. Mest pirrig blir jag dock av att de väljer att ta in snakeprintet igen!! Vi använde våra leggings på två pojkar och i åtskilliga dagar och tillslut bokstavligen föll de, helt förståligt, ihop. I vår blir det snakes till hela familjen! (eventuellt vägrar min man men ändå-vi andra!)
 
Godmorgon förrsten fina ni, nu ska jag iväg och- hör och häpna- träna. Wish me Luck säger jag bara!
 
pics; shampoodle.com
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress