Gör ett kvickstopp hemma efter en heldag ute. I dag mötte vi upp den franska delen av släkten och besökte lekplatsen in heaven, som det kändes i alla fall, och mitt i mellan Sierra Blanca och havet lekte barnen medans vi vuxna hängde i skuggan. Ska tänka tillbaka på det när vi är hemma igen i vår egen lekpark, även om den självklart inte är fy skam den heller. Nu- Dinner Time!
 
min mans kusiner & fastrar är sådana skönheter att jag alltid känner mig svennigare än svennigast men jaja, samma efternamn bär vi ju i alla fall nowadays och svenska fräknar och klorblekt hår räknas väl som ganska exotiskt va va va? Kärlek!
 
 
J
emma - williams mamma

härlig och fin blogg, vad tycker du om min blogg? :)

Zofie

Ser härligt ut :)

Malin

Det ser så härligt ut! Men jag blir lite nyfiken; är din man fransk eller spansk..? (:

Svar: Svensk :) Men hans far är fransk marrockan vars släkt nu är bosatt på solkusten, krångligt det där! ;)
Jennifer Benisty

Sofia

Ehhh där ligger man i lä. Celine. Chanel x2 på en lekplats. Underbart! Ingen Gortex där inte liksom!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress