I morse vaknade jag upp och såg att Sorel omnämnt mig på sin Facebooksida, så roligt! Ni vet ju att bootsen är några av mina favoriter så kul att de gillar mitt sätt att bära dem också, tack!
 
Annars har vi avklarat en start-på-helgen-morgon som brukar innefatta lite gnäll, testning av gränser och tjat och så även i dag. Jag tror att det liksom måste bli så för pojkarna när de ser att både mamma och pappa helt plötsligt är hemma för sen efter någon timma eller två så infinner sig helglugnet och hela familjen liksom verkar ha anpassat sig. Känner någon igen sig? Testar era barn er också när niväl är två hemma?
 
andrea

Jag känner igen mig. Vår lille fyllde 2 år för två månader sen nu och det märks vill jag lova, haha. Han går ifrån att bli så arg att han nästan börjar gråta, till att komma och kramas och säga "jag tycker om dig mamma/pappa". Jag vet ju att det är fullt normalt och Bra att han beter sig på det här viset, men som vuxen är det ibland svårt att förstå när de där utbrotten kommer. En period tidigare var han mkt gnällig så fort vi var två hemma, nu har det gått över och i stället tar han ut mkt av sina känslor på mig, både på gott och ont, i och med att det oftast är jag som hämtar tidigt och min sambo dessutom haft väldigt mkt på jobb de senaste två veckorna (= sur på pappa för att han är borta, tar ut det på mig). Men som sagt, det går väldigt mycket i perioder och det är väl så det ska vara gissar jag? :p Hoppas ni får en trevlig helg!

Svar: Skönt att höra att det verkar vara normalt" även om det är jobbigt ändå. Håller tummarna över att den här "fasen" snart går över :)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress