Om en vecka är det fars dag och nu har jag den perfekta presenten till era pappor/barns pappa; En dock till iphone som laddar och fungerar som en klockradio. Jag gillar den i naturfärgat trä men den finns även i svart för en mer klassisk look. Gillas?
 
Ps. Fler Fars Dag tips hittar ni här.
 
 
 
 
 
 


Anna

Den är fin. Men ingen i våra respektive familjer använder Iphone, så den går bort.

Emma

Min pappa älskar att få köksprylar i present. Har hittat en sida med Joseph Joseph-saker med riktigt bra priser och gratis frakt:

http://www.josephjoseph-sverige.se/

Får nog bli en Lotus Steamer därifrån till honom.

Emma

Min pappa älskar att få köksprylar i present. Har hittat en sida med Joseph Joseph-saker med riktigt bra priser och gratis frakt:

http://www.josephjoseph-sverige.se/

Får nog bli en Lotus Steamer därifrån till honom.

Mikaela

Står redan på min önskelista! :) Fast jag vill ha den svarta, tack för tipset!

Malin

Den är såååååå fin! Men den laddar inte av sig själv, man använder sin egen iphoneladdare för att ladda telefonen. Själva attrappen har bara hål där laddsladden får plats! Sen behöver man också ladda hem en app till telefonen för att få till så att det ser ut som en vintageklockradio! Så egentligen är det bara en trälåda, men en sjukt snygg sådan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress