Alltså, vet inte varför jag inte ägnat henne ett inlägg tidigare men här kommer det alltså. Sveriges modedrottning & Entreprenör Elin Kling. I bland tror jag inte Sverige förstår hur stor hon är i modevärlden, speciellt inte nu när hon flyttat till New York men följer man henne så förstår man. Först & Störst banar hon vägen för många unga tjejer och sätter ytterligare en flagg på Sverige som modeland. Go Girl, Go!

Psst! Visste ni att jag dansat på borden med tjejen i fråga på en av Göteborgs nattklubbar? Just den kvällen ska jag minnas nu samtidigt som jag gottar mig åt att barnen somnat, Let´s Dance snart börjar & en Ben & Jerry väntar i frysen. Love Life Changes!

pics & video från Elin Kling´s blogg Stylebykling
Lady Thirty

Hon är verkligen toppen! Älskar hennes klädstil!

Hoppas du har en finfin helg!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress