11 juli 2012

DAGENS

OUTFITS

 
 
 
 
 
Jag är så glad över min familj, vänner och alla ni som grattat mig i dag, det värmer så mycket så ni anar inte. Nu blir det middag för oss så vi syns i morgon kära ni!
 
tröja Zara, sidenbyxor Marni for HM, armband HM Trend
andrea

Vad fin du är! Grattis på födelsedagen, såhär i sista minuten :)

Emma

Hej! Jag funderar på att öppna webshop, eller ja jag funderar på vad jag ska göra "sen" överhuvudtaget. Men kan du berätta lite hur man gör? Jag tänker på vintageonline. Utan att ge ut för mycket till konkurrenter och så, så kanske du kan berätta hur man går till väga, tips och liknande? Jag hade tänkt sälja sänker inredningsdetaljer... Eller barnkläder... Eller något annat :-) Grattis i efterskott förresten!!
Kram
Emma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress