Nej, det blev inte bättre än så här. Lagom till att HM:s vårkatalog dimpte ner i brevlådan så ledsnade jag på allt som hade med julkulor, granris och tomtar att göra så i dag åkte allt ut. Föll för senaste veckans största bloggaccessoar: Tulpanerna och så ett vackert nytt doftljus på det (Tack Mamma!). I kväll äter vi semlor och annat icke julmatsbetonat och så planerar vi 2012- varje år- samma förnyelser och jag kan inte annat än att gilla´t. Nytt år är så mycket om möjligheter på alla plan-  När jag får tid ska jag skriva ner vad jag tänker på så ska ni få se hur jag menar. Tjing!

avenymamma nyårsgrubblar sist av alla i bland tulpaner, doftljus och modemagasin
andrea

rosa tulpaner är så himla fint och så icke-juligt det kan bli, härligt! jag planerar att rensa ut julen ikväll efter liten lagt sig, ska bli så skönt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress