30 januari 2012

GOOD MORNING

ALLMÄNT



Denna morgon kör vi på onepiecetemat liten, lillen och jag.
Det är kyligt ute men snart drar vi nog på oss ytterligare overaller och tar  oss ut för solen skiner. Ha en fin Måndag kära ni!

onepieces, HM

stina

Nu har jag letat igenom flera flera månader av inlägg hos dig. Kan du komma ihåg om du länkat till nån som bloggat om förberedelserna till sitt bröllop? En mörkhyad tjej, de hade ett lite speciellt bröllop. Det var så många inspirerande bilder, och jag måste hitta bloggen. Kommer du ihåg? :) /Stina

cindy

Ha en fin dag! :)



Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration.



/ http://cindyvuong.blogg.se

Maria - mamma till Liam ☆

ser mysigt ut! :)

Dirisen

Hej!

Har inte fått något mail ang mammafikan den 1:e, men jag måste tyvärr avboka då inskolningen förra veckan blev avbruten av magsjuka här hemma. Så denna veckan börjar inskolningen om :) vi är väldigt gärna med nästa gång! Håll oss uppdaterade ;)



Kram och ha det så trevligt ni andra!

Jessica

Onepiece är grejen. =) Är så sugen på en själv, vart är din ifrån?

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress