23 januari 2012

CRISTAL

AVENYMAMMA´S HOME







Som en nyss hemkommen affärskvinna med en mörk hemlighet sveper jag min dagliga kvällsdrink samtidigt som jag rynkar ögonbrynen och ser rakt in i kameran.......

....eller inte. Däremot häller jag upp isvatten i mina grymt fina (nya) glas och kryper ner i soffan, känner doften av mat som lagas på spisen och njuter av att denna kvälls nattning gick som på räls. High five på den älskling!

whiskeyglas, Grandpa
Linnéa - finheter

Åh! Fick de där glasen i julklapp efter lång tids suktande. De är så fina! Bra köp :)

Alex

Tips på nattningsrutin? Vi har en liten kvällspigg stjärna här hemma...



Sover iofs himla fint när hon väl somnat, så man kanske ska vara nöjd med det :)

Fanny

Vi har också de glasen, älskar dem! Kul att du tyckte min blogg var fin. Den är inte riktigt i fas än, men jag jobbar på det. Har tänkt att jag ska länka till dig för jag har inspirerats en del av dig nu när jag är i startgroparna och då känns det inte mer än rätt att slänga in en länk hit också. Ha en skön kväll!

E&J

Vi ser ut att ha samma smak kära vänner ;) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress