24 februari 2012

NEW IN











Innan gårdagens fikalunch hann jag ta en sväng på Emmaus i Linné. Det var länge sedan jag var där och jag fick en liten nytändning på second hand-shopping efter att ha hittat dessa två finingar. 

Ett skärp har jag varit på jakt efter länge och detta var fint med gulddetaljer och i skinn. Sjalen är ett sådan jag bara inte kunde motstå. Faller alltid för dessa vackra tyg utan egentligen använda dem så mycket men då känns det ju bra att det är både återvinning och småpengar. Letar ni mycket Vintage?

skärp+ sjal, Emmaus
andrea

Sjalen var superfin! Tyvärr är jag helt värdelös på att second hand-shoppa, jag har varken öga eller tålamod för att leta runt, då är det enklare med tradera och ebay :)

Maria

Men vilken underbar sjal! Den hade jag inte heller kunnat motså.

Anna

Älskar vintageshopping. Bor i Sthlm. där utbudet är stort, men tyvärr ofta dyrt. Handlar ofta när jag kommer tillbaka till den mindre stad jag är uppvuxen i. Fyndade ett Mulberryskärp för en tjuga där förra helgen, t.ex. (Och ja, ett äkta sådant).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress