Litet Instagramflöde från i dag. Vi har myst med cirka halva västra göteborg på ett shoppingcenter, storhandlat och så pimpat det sista i huset för att totalt få julefrid. Nu är det svenska hjältar som gäller och ja, det har utvecklats precis som jag trodde, dvs bölfest. Herregud vad skönt att veta att det finns hopp här i världen trots allt.
 
En annan grej jag håller på med är att bli vän med min nya ja, eventuellt framtida vän. Någon därute som testat Windows 8 ännu, ge mig i så fall alla tips ni har- det här kan bli kul!
 
va gillar ni vårt nya husdjur då? Washitejporgien fortsätter!
Jessa

Först och främst tänker jag önska god jul och gott nytt år till dig och din family!! Sedan vill jag säga : I'm in heaven;-) jätte fin blogg! Jag hittade dig genom IG. Jag har en pojk (5 månader) och det saknas VERKLiGEN inspiration till mode för små grabbar! (men inte längre:-)) Jätte fina outfits på jätte fina barn! God jul!

Svar: Å tack snälla för din feedback. Så roligt att du gillar det jag/vi gör, ska fortsätta försöka inspirera så gott jag kan! =)
Jennifer Benisty

Anna

Åh, jag bara måste fråga: Var är golvlampan (den svarta) från? Så himla snygg och precis vad jag och sambon letar efter!

Svar: Hej! Lampan heter Grasshopper och kommer från Gubi. Finns hos lite olika designershopar, googla så dyker nog de upp lite alternativ. Lycka till och kul att höra att du gillar den. Kram J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress