Ojojoj, precis här satt jag de stuvade makaronerna (ja, jag har stuvat makaroner ala min G-mormor!) i halsen och höll på att dö på kuppen. Det är så fint och det stressar mig så mycket över att jag så gärna vill få tag på några av plaggen ovan. Barnleggingsen är de sötaste jag sett, accessoarerna och så det stickade. Snälla Lindex, tidigarelägg inte kollektionssläppet, jag vill (måste!) hinna hem till dess!
 
Ann-Charlotte

BIG like på samtliga kläder i kollektionen. Ska shoppa loss till både mig och mini. :)

KArin

Fast du jobbar ju på Lindex, så det borde inte vara ett problem för dig...?

Svar: Hej! Mig veterligt så fungerar det inte riktigt så när specialkollektioner släpps. På HM får till exempel inte ens personalen lägga undan plagg för köp på premiärdagen och när det gäller mig själv så är jag just nu mammaledig från mitt arbete som inköpare. Kanske syns vi den 25 September på ett Lindex!
Jennifer Benisty

lady thirty

Jag vet! Jag blev också alldeles till mig när jag fick mailet idag! Stort Måste-ha på många plagg!

elin

Jaa, jisses, det vill jag med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress