När jag inte är hemma passar min man ofta på att rumstera lite. Antingen river han ner någon vägg (har faktiskt hänt), köper någon ny möbel eller bygger en walk-in (gissa om jag var lycklig!?). Jag som är väldigt velig när det kommer till inredning uppskattar ofta de tillfällena jag sedan kommer hem och ser att beslut, action och diverse bygghandelsbesök redan är tagna och gjorda men självklart är det alltid lite pirrigt att se vad som hänt när katten varit borta....

Den här gången har jag redan fått några bilder överskickade på en ny medlem i vårt hus och jag måste säga att det är jackpot. Oj, vad jag ska amningsgunga när jag kommer hem!

gungstol Bukowskis, pläd ärv från min älskade g-mormor
Sari

Fint, och vilken trevlig man! ;)

Ann-Charlotte

Åh vad fin! Ha en fin dag! Kram

Marie

Fantastiskt vacker!

Vi har stolarna i vårt sommarhus, där har de stått sedan huset byggdes för 90 år sedan. Så jag kan inte bara gratulera till en vacker möbel men också till kvalité utan dess like :)

Kram

Jill

Varifrån kommer ljusstaken? Tack på förhand.

rachel

här sitter jag hemma hos mina föräldrar och tittar på deras matta, och då tänker jag "en sån kanske avenymamma skulle gilla. tycker att den känns lite som hennes stil..." men kanske har jag fel, eller rätt. avgör du :)



http://www.ellos.se/dv/1-Hem-Mattor-Ullmattor/_/N-hwkZ1z141xe?Nr=267882



jag tycker den är fin, i alla fall.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress