För ca två timmar satt jag här och putade (ingen aning om varför). Om exakt 11 dagar är det dags för min bf att gifta sig med sin fina fästman och jag har den är att få vara brudtärna. För tre år sedan var hon i mitt följe och gjorde min dag till den bästa ever så pressen är på och det är dags för payback time. Nu kommer håret i alla fall platsa- Check!

Ps. Hoppas ni är sugna på weddingtalk för det kommer bli en del sådant närmsta veckorna!?
Anonym

Haha! Sådär såg jag oxå ut för några timmar sedan.

INGRID W

haha härlig bild! vad spännande! du måste visa vad du ska ha för klänning :) jag var tärna på min systers bröllop och det var verkligen en ära :)

Blivande bruden

Å gud! Där fick jag hjärtat i halsgropen. Inte 11 dagar, 18 ju :)



Jag tror ni kommer göra ett superjobb. Är inte orolig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress